EMC הכריזה על משפחת מוצרי אחסון מבוססי פלאש

החברה, שמגדירה את 2016 כ-"שנת הפלאש", מבקשת לבצע באמצעותו מודרניזציה לדטה סנטר ולהפוך אותו לפשוט יותר

מודרניזציה של הדטה סנטר. EMC World 2016

המיזוג עם דל (Dell) הוא אמנם הנושא המדובר בכנס EMC World, שנערך בימים אלה בלאס וגאס, אולם לצד זאת, וכמיטב המסורת, החברה חשפה במהלך האירוע שורה של מוצרים חדשים. במרכז ההכרזות עומדת משפחה של מוצרי אחסון המבוססים לחלוטין על פלאש (Flash).

הפלאש עומד במרכז החזון של החברה לדטה סנטר של העתיד. EMC מגדירה את 2016 כ-"שנת הפלאש", כאשר המוצר המעניין ביותר שהיא השיקה בכנס בגזרה הזו הוא ה-Unity. לפי החברה, הרעיון שעומד מאחוריהם הוא לבצע מודרניזציה לדטה סנטר ולהפוך אותו לכמה שיותר פשוט.

משפחת Unity היא עוד פיסה בפאזל מוצרי הפלאש של החברה, שכולל, בין היתר, את VMAX All Flash ,DSSD D5 ו-XtremIO. הפורטפוליו הזה מביא לידי ביטוי את התפיסה שעליה דיבר מייקל דל על הבמה: אין דבר כזה פיתרון אחד לכל הלקוחות, צריך מספר רב של פתרונות שניתן יהיה להתאים לכל אחד מהם.

לאיזה לקוח סדרת המוצרים החדשה מיועדת? לפי EMC, מדובר במחלקות IT קטנות ובינוניות, כאשר הגרסה הסטנדרטית של המוצר עולה פחות מ-18 אלף דולר. בנוסף אליה ישנה גרסת Hybrid, שמגיעה גם עם כוננים קשיחים, במחיר של פחות מ-10,000 דולר.

Unity - משפחת מוצרי אחסון מבוסס פלאש מבית EMC

Unity – משפחת מוצרי אחסון מבוסס פלאש מבית EMC

ג'רמי ברטון, נשיא EMC למוצרים ושיווק, סיפר שבחברה עובדים על סדרת המוצרים הזו כבר שלוש שנים, והתמחור שלהם הוא משהו ייחודי בתוך החברה, שבדרך כלל מציעה את המוצרים שלה במחיר יקר יותר.

"ניהול כמויות המידע הולך ונהיה מאתגר עם הזמן"

מבחינת נפחים, יחידה אחת (Array) של ה-Unity כוללת 25 כונני SSD, כל אחד מהם בנפח של 3.2 טרה-בייט, שמתאגדים ביחד ל-80 טרה-בייט.

ירואן ואן רוטרדם, מנמ"ר תוכן האנטרפרייז ב-EMC, אמר כי "תסריטים של ארכוב ברמה גבוהה, בנפחים של פטה-בייטים, הופכים להיות חשובים הרבה יותר משתי סיבות: קודם כל, הניהול של כמויות המידע המובנה והלא מובנה שנוצר ומעובד הולך ונהיה מאתגר כל הזמן. שנית, הלחץ לשמור על מידע מהימן במגזרים עם רגולציה גבוהה, כמו שירותים פיננסיים, רק עולה ועולה. הלקוחות שלנו צריכים את הפתרון הנכון כדי להתמודד עם שני האתגרים הללו, ועל הדרך לשמור על עלויות נמוכות יחסית ועל יכולת ניתוח ידע כדי לקבל החלטות עסקיות טובות יותר".

עוד מוצר ששווה להתעכב עליו הוא ה-EMC MyService360 – דשבורד מבוסס ענן שזמין ללא עלות נוספת עבור לקוחות הרשומים לתמיכה הטכנית המקוונת של החברה, ומספק מידע ויזואלי ומעוצב, כמעט בזמן אמיתי, על הסטטוס של סביבת הדטה סנטר של EMC. כמו כן, הוא כולל ניהול של תקלות, כלי אנליטיקה וכלי ויזואליזציה שמיועדים לשיפור, תגבור והפשטת הדרך בה הלקוחות מתנהלים מול מוצרי EMC.

ניתן להציג באמצעותו נתונים פרו-אקטיביים וצופי פני עתיד הקשורים לבריאות המערכות, על מנת לזהות מבעוד מועד את האזורים שנמצאים בסיכון. דבר זה מספק ל-IT זמן להכין את הטיפולים שהמערכת תצטרך ולהגיב בצורה מיטבית.

ה-EMC MyService360 אף כולל מבט מקיף על שירותי ה-IT לרוחב האנטרפרייז, כך שניתנת אפשרות לצלול לאתרים ספציפיים ולהבין איזו פעולה נדרשת לטיפול בהם.

קווין רוש, נשיא שירותים גלובליים ב-EMC, אמר כי "שימוש בניתוח Big Data כדי להציע את המוצר החדש הזה, שכולו עוסק בשירות, הולך להפוך את הפעילות של הלקוחות שלנו לפשוטה הרבה יותר".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים