חדש: טוויטר תמליץ לכם על המצייצים השווים ביותר

כרטיסיה חדשה המכונה Connect עוזרת לכם לגלות את החשבונות הטובים ביותר שאחריהם כדאי לעקוב, בהתאם לטעמכם ולמיקומכם

כל מי שחשוב לעקוב אחריו. טוויטר. צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) רוצה לגרום למשתמשיה להגדיל את פעילותם ולעקוב אחרי חשבונות נוספים. כעת, ועל מנת לעזור למשתמשים להבין מי המצייצים הראויים ביותר למעקב בעבורם, השיקה החברה כרטיסייה חדשה בשם Connect.

הכרטיסייה תצטרף לכרטיסיות האחרות שמופיעות בראש התצוגה שלכם, וכשתלחצו עליה תמצאו בה שילוב של מידע המבוסס על המיקום שלכם, על מי שאתם כבר עוקבים אחריו וכן על אירועים מרכזיים.

כרטיסיית Connect – אשר זמינה הן לאפליקציות iOS והן לאנדרואיד (Android) – היא למעשה חידוש לא ממש חדש, אלא משהו שטוויטר ניסתה בעבר, אך הפונקציה הפכה להרבה יותר נגישה כעת דרך הכרטיסייה החדשה.

לדברי טוויטר, הכרטיסייה תשתנה במשך הזמן ותשחיז את המלצותיה במקביל להתפתחות הפעילות של המשתמש בטוויטר שלו. סוגי ההמלצות השונים של כרטיסיית Connect מאורגנים באגפים בתוך הכרטיסייה, וכוללים בין השאר את אגף "טרנדים עכשוויים", את "הפופולרי הקרוב אליך", ואחרים. בתחתית הכרטיסייה תמליץ הרשת החברתית המצייצת על חשבונות משלה.

הצצה על מה שכבר קרה

ותיקי טוויטר זוכרים, כמובן, שזוהי אינה כרטיסיית Connect הראשונה שנראתה ברשת – כרטיסיית ההתראות (Notifications) נקראה בעבר Connect. גרסה זו של הכרטיסייה, לעומת זאת, נועדה בכדי לספק למשתמשים עזרה ממשית בחיבור לחשבונות אחרים, ולא רק לספק להם הצצה על מה שכבר קרה.

יש סיבה להשקת כרטיסיית Connect במתכונתה החדשה – טוויטר נאבקת כבר מזה זמן רב לגייס משתמשים חדשים, אבל בינתיים כיום היא מעסיקה 310 מיליון חשבונות פעילים "בלבד", שהם רק חמישה מיליון יותר ממספר החשבונות שעליהם דיווחה ברבעון הרביעי של 2015.

בהפיכת המלצות המעקב ואיתור החשבונות המעניינים בעבורכם לזמינים יותר, מקווה החברה להגדיל את מעורבות המשתמשים ברשת, מה שעשוי לתפישתה להוביל ליותר הזמנות להצטרף לטוויטר ולבסוף לצמיחה מהירה של הרשת.

התכונה החדשה החלה לפעול מאתמול, ואם עוד לא הופיעה אצלכם סביר להניח שבעתיד הקרוב מאוד תזכו גם אתם בשדרוג המעניין הזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים