מנכ"ל אינטל פונה לציבור ונותן הסברים

בריאן קרזניץ' פנה במכתב ארוך ומפורט שפורסם בבלוג של החברה ● מכתב זה בא בעקבות השאלות והתהיות השונות שעלו בקשר לעתיד הענקית לאור הפיטורים הרחבים בהם התחילה לאחרונה

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. צילום: טוויטר

"אינטל (Intel) תמשיך להוביל תוך שהיא ממשיכה להניע את דור הטכנולוגיות הבא". כך כתב מנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ' במעין מכתב ארוך ומפורט שכתב ופורסם בבלוג של החברה, לכאורה כדי לפנות לציבור.

מכתב זה בא בעקבות השאלות והתהיות השונות שעלו בקשר לעתידה של אינטל לאור הפיטורים הרחבים בהם התחילה החברה לאחרונה – כ-12 אלף עובדים ברחבי העולם כולל כמה מאות בישראל. ולאור העובדה שקראזניץ' עצמו ציין במכתב פנימי לעובדים שהחברה עוברת שינויים בחשיבה ובשווקים אליה היא מכוונת, כשהיא די הולכת ומתרחקת מחברה שמייצרת אך ורק מעבדים למחשבים.

"החברה עוברת בתקופה האחרונה שינויים נרחבים, כחלק מאסטרטגיה שגיבשנו, שמתמקדת בהפיכתה של אינטל מחברת מחשבים אישיים לחברה המניעה את הענן ומיליארדי התקני מחשוב חכמים ומחוברים. אנו נכנסים לעתיד הזה עם נכסים ויתרונות עצומים: רוח של חדשנות, מובילות בטכנולוגיה ובייצור, והאמון מצד לקוחותינו", חזר קראזניץ' וחידד את השינוי.

לדבריו, העתיד של אינטל מבוסס על כמה הנחות מרכזיות שלדעתו ייקבעו את השוק כפי שהוא אמור להיראות. הוא מונה חמישה מרכיבים שהם "מעגל הקסמים" של היתרונות של החברה, ומה שמניע את העסקים שלה, כשצירוף כל המרכיבים הללו מציב את אינטל בעמדה ייחודית להנעת הענן ויצירת עולם חכם ומחובר מתמיד.

נאמנה למורשת שלה כממציאה ויוצרת

"אנו רואים הזדמנויות עצומות בצמיחת מעגל הקסמים הזה – שכל מרכיביו קשורים זה לזה באמצעות קישוריות, ויוצרים ערך נוסף על סמך ההיגיון הכלכלי של חוק מור", הוא אמר.

המרכיב הראשי מבין החמישה הוא הענן ומרכז הנתונים, כשלדבריו רואים יותר ויותר כיצד וירטואליזציה ותוכנה מגדירים את תשתית הענן ומרכזי הנתונים. המרכיב השני הוא המגוון הרחב והעמוק של "דברים" שמחוברים לרשת וזה לזה, כשהדברים הללו מונים את כל ההתקנים החכמים שיש כיום למשתמש, ממחשב אישי, דרך חיישנים ועד קונסולות משחק. למעשה, לטענת קראזניץ' האינטרנט של הדברים הוא תחום שמכסה את ההיבטים של חיינו.

שלושת המרכיבים האחרים הם זיכרון ופתרונות הניתנים לתכנות, קישוריות שמחברת את כל חלקי מעגל הקסם – כשלטענתו אינטל תופסת עצמה במובילות לקראת ההשקה של הדור החמישי של הסלולר, והמרכיב החמישי הוא חוק מור שלטענת מנכ"ל אינטל – עדיין חי ובועט, ולמרות הנבואות על מותו המתקרב, הרלוונטיות שלו ברורה מתמיד.

"אנו נמצאים בתקופה שבה לטכנולוגיה יש ערך לא רק בהתקנים שהיא יוצרת אלא גם בחוויות שהיא מאפשרת. אינטל תוביל את העידן הזה בכך שתישאר נאמנה למורשת שלה כממציאה ויוצרת, וכמובילה העולמית בייצור וחדשנות. נמשיך להוביל כחברה בעלת מוקד רחב יותר וביצוע חד יותר, ובכך ניצור ערך ללקוחותינו, שותפינו ובעלי המניות שלנו לטווח הארוך, ונשיג את המשימה שקבענו לעצמנו: להוביל לעולם חכם ומחובר יותר. מה שאנו עושים באינטל כיום ישנה את החברה, התעשייה והעולם כולו", סיים קראזניץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים