AT&T רוכשת את חברת הלייב סטרימינג Quickplay Media

ענקית התקשורת מתכוונת לזרום בשיא העוצמה אל שירותי ההזרמה, ולהתחרות בשוק ההולך ומתחזק של חברות המספקות לייב סטרימינג בטלוויזיה ● פרטי העסקה לא נמסרו

AT&T

AT&T הודיעה כי רכשה את חברת QuickPlay Media, המציעה פלטפורמה להזרמת וידיאו (לייב סטרימינג), לצורך חיזוק שירותי הטלוויזיה בהזרמה שלה. תנאי העסקה לא נמסרו, אך ידוע כי בין השתיים כבר קיימת מערכת יחסים מזה זמן מה. AT&T השתמשה ב-QuickPlay בעבור שירות ה-U-verse TV Everywhere שלה, ותשתמש בו גם עם שירותי הזרמת הטלוויזיה העתידיים שתספק – DIRECTV Now ,DIRECTV Mobile ו-DIRECTV Preview.

במרץ 2015 גייסה QuickPlay סכום של 57 מיליון דולר קנדיים מהונו הפרטי של בעליה, מדיסון דירבורן פרטנסט, ומשותפות המימון בין Orix Ventures ו-Difference Capital Financial.

הרכישה הנוכחית מגיעה בתקופה שבה ספקיות טלוויזיה בתשלום פועלות כדי להסיט את בסיס הלקוחות הקיים שלהן משירותי הכבלים והלוויין לשירותים המופעלים באינטרנט, שמזרימים לכל מכשיר. זאת, מאחר שמשתמשים רבים עוברים לשירותי הזרמה כמו אלה של נטפליקס (Netflix) או אמזון (Amazon), שכבר זוכים להצלחה רבה.

ענקית התקשורת AT&T חשפה בעבר את תוכניותיה עבור שירותי הזרמת ה-Over-the-top שלה, בעקבות רכישתה של DIRECTV בשנה שעברה תמורת 48.5 מיליארד דולר – רכישה שהפכה אותה לספקית הטלוויזיה בתשלום הגדולה בעולם. השירותים, שאמורים להיכנס לפעולה ברבעון האחרון של שנה זו, יאפשרו ללקוחות להזרים DIRECTV מקוון ללא חוזה שנתי, לוויין או ממיר. החידוש יעמיד את AT&T בתחרות ישירה יותר עם Dish, המריצה את שירות הלייב סטרימינג לטלוויזיה Sling TV, כמו גם עם שירותי ההזרמה של קומקאסט (Comcast) ושל סוני פלייסטיישן (Sony Playstation), שמכונה Vue, ואפילו עם הולו (Hulu), שחשפה באחרונה תוכניות משלה להציע שירות בטלוויזיה בשידור חי.

התחרות העתידית והמידית הזו מסבירה מדוע AT&T מעוניינת להיות הבעלים של תשתית שכבר מחזקת חלק מהשירותים שלה – גם את אלה שכבר זמינים וגם את אלה שנמצאים בעבודה. לא פחות חשוב, ענקית התקשורת החליטה לשמר את הכישרון הרב שגלום ב-QuickPlay: החברה אומרת שיותר מ-350 עובדיה וכן עובדי הקבלן שלה ימשיכו להיות מי שיניעו את גלגליה, כחלק אינטגרלי מהעסקה.

"האסטרטגיה שלנו היא לספק תוכן וידיאו בכל דרך, בכל זמן ובכל מקום", אמר ג'ון סטאנקי, מנכ"ל AT&T Entertainment Group. "תשתית הפצת ה-IP המרובה של QuickPlay תאפשר לנו לארח ולהפיץ כל צורה של תעבורת וידיאו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים