טוויטר מבטלת את מגבלת 140 התווים בתמונות ובקישורים

הרשת אמורה להכניס את השינויים לתוקף בשבועות הקרובים, וזאת במטרה להפוך את השימוש בה לנוח יותר ולהרחיב בסופו של דבר את מנעד התכנים שיתפרסמו בה

האם הציפור תנחת בקרוב ב-"קן" אחר? צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) החליטה לבצע שינוי משמעותי באופייה ולחדול מהנוהג שלה להגביל את התווים בציוצים, וזאת בכדי לאפשר למשתמשים יותר חופש לכתוב הודעות ארוכות יותר. לפי דבריו של מקורב לנושא, שביקש לא להזדהות מחשש שההחלטה עדיין אינה רשמית, השינוי הדרמטי עשוי לחול בשבועיים הקרובים.

במקור, אומצו קונספט המיקרו-בלוגינג ומגבלת 140 התווים על ידי טוויטר בשנת 2006 בכדי לאפשר פרסום ציוצים תוך התאמת המידע להודעת טקסט שתופיע באופן מוצלח בניידים, בתקופה שקדמה להתפשטות הטלפונים החכמים.

חלק מתכנית גדולה יותר להרחבת התוכן

למעשה, זהו ככל הנראה רק צעד בתכנית גדולה בהרבה, שנועדה לאפשר למשתמשי הרשת גמישות רבה יותר באתר. מנכ"ל החברה, ג'ק דורסי, אמר בינואר כי החברה מחפשת דרכים חדשות להצגת טקסט בטוויטר, ולכן תנסה אפשרויות אחרות בהתבסס על האופן שבו הגולשים משתמשים בשירות. לדוגמה, יש אנשים שמצייצים צילומי מסך של טקסטים ארוכים יותר שלהם, או כאלו המפרסמים ציוצים רבים בזה אחר זה כדי לספר סיפור שדורש יותר מלל. זיהוי המגמה הזו הוא כנראה המניע המרכזי לשינוי העתידי.

טוויטר הפכה באחרונה גם את הווידיאו לבעל עדיפות גבוהה באתר, וזאת כחלק מהדחיפה שהיא מעניקה לאירועים חיים. מוקדם יותר השנה הסכימה החברה לשלם 10 מיליון דולר לליגת הכדורגל הלאומית (National Football League) על מנת להשיג את הזכויות להזרים 10 ממשחקי חמישי בערב במהלך עונת 2016, כך טוענים יודעי דבר. החברה עובדת גם על עסקות תוכן נוספות שיכללו הזרמת ספורט, אירועי בידור ואירועים פוליטיים אל משתמשי הרשת.

מוקדם יותר השנה שקלה החברה העלאת תקרת התווים עד לאפילו 10,000 תווים, אבל הכיוון ירד מסדר היום בעיקר מפני שהאופי המהיר והתמציתי של הציוצים הוא זה שסייע לבדל את הרשת החברתית ממתחרותיה. ואולם בחודשים האחרונים הדגישו בכירים עד כמה טוויטר היא יעד לדיונים ולאירועים חיים, מה שהופך את הסרת מגבלת התווים מקישורים ומתמונות לרצויה במיוחד, שכן היא עשויה לעודד את חברי הרשת להוסיף עוד מדיה לפרסומים שלהם.

החברה סירבה להגיב לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים