יבמ רוכשת את EZSource הישראלית

הנרכשת עוסקת בעולם ניהול האפליקציות הארגוניות ומספקת למפתחים דשבורד שמראה אילו מהם שונו ● סכום העסקה לא נמסר

ערן טירר, מנכ"ל EZSource

יבמ (IBM) הודיעה היום (ד') על כוונתה לרכוש את חברת ניהול האפליקציות הארגוניות הישראלית EZSource. סכום העסקה לא נמסר, אולם היא אמורה להיסגר עוד ברבעון הנוכחי.

EZSource מספקת דשבורד שמציג למפתחים אילו אפליקציות שונו. על פי הרוכשת, המטרה היא להקל על תהליך התאמת היישומים לעידן החדש ולנצל באופן יעיל יותר את משאבי הפיתוח.

הנרכשת הוקמה ב-2003 ויש לה משרדים בישראל, בריטניה, ארצות הברית, שווייץ, יפן ורומניה. יותר מ-40 לקוחות ברחבי העולם משתמשים בפתרונות שלה, ביניהם רשת הקמעונות הגדולה Seven Eleven.

על פי נתוני IDC, עד השנה הבאה צפויים 80% מהארגונים לאמץ ענן היברידי, ומחלקות ה-IT בארגונים מחפשות דרכים לשנות את האפליקציות במערכות התפעוליות שלהם לכאלה שמספקות חוויית לקוח שונה בסביבות דוגמת מובייל ומדיה חברתית. עוד מעלים הנתונים ש-68% מאפליקציות ה-IT בעולם רצות בסביבת המיינפריים, כלומר – כ-30 מיליארד טרנזקציות עסקיות מופעלות מדי יום על גבי סביבה זו. בין היתר, מדובר באפליקציות של בנקים, חברות אשראי ובורסות ברחבי העולם.

ביבמ אומרים שככל שארגונים מאמצים את השינוי הדיגיטלי ונכנסים לעידן כלכלת ממשקי התכנות (API Economy) נוצר צורך לקשר בין אפליקציות עסקיות קריטיות שפועלות בסביבת המחשב המרכזי של הארגון לאפליקציות מובייל וענן, כדי לתקשר טוב יותר עם הלקוחות.

על פי החברה, רכישת EZSource תסייע ללקוחות למצוא דרכים לחדש ולעדכן את האפליקציות שפועלות על המערכת.

רכישה 14 בישראל ב-15 שנים

מדובר ברכישה ה-14 של חברה ישראלית שמבצעת יבמ ב-15 השנים האחרונות. בין היתר, היא רכשה ב-2001 את חברת התוכנה Ubique; ב-2006 את חברת התוכנה Unicom; שנה לאחר מכן את Watchfire; ב-2008 את חברות האחסון XIV ודיליג'נט (Diligent) ואת חברות התוכנה FilesX ו-Telelogic; ב-2010 את Storwize; ולפני שלוש שנים היא קנתה את Trusteer, שמספקת פתרונות תוכנה להגנה מפני הונאות פיננסיות.

"המיינפריים הוא כיום עמוד השדרה של העסקים. ככל שלקוחות עוברים לעידן הדיגיטלי, הם מחפשים אחר חדשנות וקבלת ערך עסקי מהיישומים החדשים, תוך מינוף של הנכסים והתהליכים הקיימים", אמר מאורו רוסי, מנכ"ל מערכות Z ביבמ. "באמצעות הוספת הטכנולוגיה של EZSource להצעות ה-DevOps וניהול ממשקי התכנות של יבמ, אנחנו מאפשרים למפתחים לחדש יישומים קריטיים בקלות ובמהירות – תהליכים שדרשו בעבר עבודה ידנית מאומצת ופעמים רבות דרשו כישורים מיוחדים".

ערן טירר, מנכ"ל EZSource, אמר כי "יש כאן שילוב של הטכנולוגיה הממוקדת שלנו עם הפריסה העולמית של יבמ, שיסייע ללקוחות למקסם את הערך של המערכות הארגוניות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים