קיבלתם הודעה לשדרג ל-"ווטסאפ גולד?" אל תלחצו על הקישור!

משתמשים רבים קיבלו היום (ה') ואתמול הצעה מפתה שהיא למעשה קוד זדוני, שמאפשר להאקרים להשתלט על הסמארטפון של המשתמש ולגרום לו נזק

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

קיבלתם הודעה בווטסאפ (WhatsApp) שקוראת לכם להוריד את "גרסת הסלבריטאים" של האפליקציה הפופולרית? אל תעשו זאת, שכן לא מדובר בהודעה מהחברה כי אם בהונאה של האקרים, שמעוניינים לשתול בסמארטפון שלכם קוד זדוני.

משתמשים רבים באפליקציה קיבלו היום (ה') ואתמול הודעות שקוראות להם לשדרג את גרסת הווטסאפ שלהם לווטסאפ גולד או ווטסאפ פלוס, על ידי לחיצה על קישור. במסר שהתקבל נטען כי הגרסאות האלה היו זמינות עד כה לסלבריטאים בלבד וש-"הן סוף סוף דלפו". ההודעות מסבירות שבאמצעות אותן גרסאות ניתן לשוחח בשיחות וידיאו, למחוק הודעות שנשלחו בטעות, לשלוח יותר מ-100 תמונות בפעם אחת, לשנות את הצליל שבוקע מהמכשיר כשמתקבלת הודעה או שיחה בווטסאפ "ועוד טונות של פיצ'רים נהדרים".

"ברגע שתפעילו את האפליקציה", מובטח בהודעה שקוראת להוריד את ווטסאפ גולד, "האייקון הירוק של הווטסאפ שלכם יהפוך לצבע זהב ותוכלו ליהנות מכל הפיצקרים עם 100% אבטחה". מצורף אליה קישור להורדה בשם "הגרסה המוזהבת".

כמעט מיותר לציין שהגרסאות הללו כלל לא קיימות ושהקישור המצורף להודעה הוא קישור זדוני, שמאפשר להאקרים להשתלט על המכשיר ולהזיק לו. לכן, כדאי לא רק שלא ללחוץ על הקישור, אלא גם למחוק את ההודעה כמה שיותר מהר לאחר קבלתה.

יצוין שווטסאפ הזהירה בעבר מווטסאפ פלוס והבהירה שלא מדובר באפליקציה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים