דיווח: WeWork תפטר 7% מהעובדים

הסטארט-אפ הגדול בעולם לשיתוף חללי עבודה יתחיל בפיטורים עוד השבוע ועצר גיוס של עובדים חדשים ● לפני כשלושה חודשים גייסה החברה קרוב לחצי מיליארד דולר

סיסקו: פחות הכנסות - ופחות עובדים. צילום אילוסטרציה: BigStock

WeWork, הסטארט-אפ הגדול בעולם לשיתוף חללי עבודה, מתכנן לפטר 7% מכוח האדם שלו ואף עצר את גיוסי העובדים – כך לפי דיווחים. הקיצוצים מתרחשים רק שלושה חודשים לאחר שהחברה הניו-יורקית הודיעה שגייסה כ-430 מיליון דולר ממשקיעים סיניים, לפי שווי חברה של 16 מיליארד.

בבלומברג (Bloomberg) דווח כי המנהלים בחברה הונחו להתחיל בפיטורים כבר השבוע. בעבר דווח כי מצבת כוח האדם שלה עלתה מ-230 עובדים בתחילת השנה שעברה ליותר מ-1,000.

החברה טוענת שהקיצוצים האלה הם חלק מהיערכות מחדש ושהעצירה בגיוס העובדים עשויה להיפסק כבר בשבוע הבא. עוד מציינת WeWork כי היא שכרה במאי האחרון 175 עובדים ומתכננת לשכור עוד כ-500 עובדים עד סוף השנה.

"הצמיחה וההתרחבות של WeWork תמשיך ותואץ, ואנחנו מצפים להוסיף עוד מאות מועסקים עד סוף השנה", ציין דובר החברה. "הצעדים האחרונים בנושא כוח האדם היו חלק מתהליך הערכת הכישרונות שהחברה עושה כדי להבטיח שיש לה את הצוותים הנכונים בתחומים שתואמים את סדרי העדיפויות שלה".

בעוד ש-WeWork לא צמאה למזומנים, בתחום פעילותה חלה באחרונה האטה, לאור הירידה בהשקעות בסטארט-אפים, שגורמת להם לבצע קיצוצים ולהזדקק לפחות שטחי משרד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים