"ארגונים נדרשים לשינוי עומק אסטרטגי בדרכם לדיגיטל"

"הם לא מבינים לעומק את מלוא המשמעות של המסע; עליהם לעשות זאת ולבצע את השינוי כדי שהתהליך יצליח", אמר יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. צילום: ליאת מנדל

"ארגונים לא מבינים לעומק את מלוא המשמעות של המסע הדיגיטלי, את הפיכת הארגון לכזה. על מנת שהתהליך יצליח, עליהם לערוך שינוי עומק אסטרטגי", כך אמר יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC.

אלול דיבר בפתח כנס BMC Day Israel – where IT goes Digital. הכנס נערך היום (ג') על ידי מטריקס ו-BMC, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים LAGO בראשון לציון. השתתפו בו מאות מלקוחות החברות.

לדברי אלול, "BMC מימשה והובילה משך שנים רבות את תפיסת ניהול השירותים העסקיים, ה-BSM. בשנתיים האחרונות היא מובילה את ההתפתחות החדשה של התפיסה, DEM (ר"ת Digital Enterprise Management). התפיסה הזו היא המימוש הטכנולוגי של המסע לארגון הדיגיטלי. היא נותנת מענה לאתגרים החדשים, עם גישה ומתודולוגיה חדשות, שמסייעות ל-IT לקדם את המסע של הארגון לשם".

לדבריו, "אנחנו מספקים פלטפורמה אחת ואקו-סיסטם אחד, שמאפשרים למנהל ה-IT לקבל אוסף של מודולים שתומכים באתגרים החדשים. המודולים מאפשרים חוויה אינטואיטיבית, קלות שימוש והקצאה מהירה של שירותים".

הוא ציין ש-"2015 הייתה שנה טובה, במסגרתה נוספו לנו 14 לקוחות ארגוניים שונים, ביניהם לאומית שירותי בריאות, באטם, מימון ישיר, משרד האוצר, מלאנוקס, מנורה מבטחים ופלאפון".

להשתנות מבפנים – כדי להתמודד עם השינויים שבחוץ

סוהס קלקר, מנהל הטכנולוגיות הראשי וסגן נשיא BMC, אמר כי "העולם משתנה במהירות ומנהלי IT מוצאים את עצמם פועלים בכמה חזיתות, מול כמה אתגרים: הליכה של העולם לפתרונות ולממשקים פתוחים; הצורך בשינוי כולל בארכיטקטורת ה-IT הארגונית; היכולת לפעול בעולם ה-Big Data; היכולת לספק סביבת עבודה ידידותית ואינטואיטיבית יותר עבור העובדים, שנולדו לעולם הדיגיטלי ורגילים אליו במימד הפרטי-צרכני של חייהם; היכולת לספק אפליקציות במהירות, עם זמני פיתוח קצרים; והדרישה להפחתת הפער בין אבטחת המידע והתפעול (SECOPS). מדובר בתהליך המביא לקיצור העבודה והידוק הקשר בין הגופים השונים, בדומה ל-DevOps".

סוהס קלקר, מנהל הטכנולוגיות הראשי וסגן נשיא BMC. צילום: ליאת מנדל

סוהס קלקר, מנהל הטכנולוגיות הראשי וסגן נשיא BMC. צילום: ליאת מנדל

לדבריו, "הבנו שעל מנת להתמודד עם השינויים שבחוץ, עלינו להשתנות מבפנים. מאז שהפכנו לחברה פרטית, אנחנו משוחררים מלחצים שמקורם במסחר בבורסה. אנחנו פטורים מהצורך לראות לטווח הקצר, לרבעון הקרוב, ומהלחץ המגיע מבעלי המניות. לכן, אנחנו משקיעים הרבה יותר במחקר ופיתוח".

כך, אמר קלקר, "אם בעבר BMC השיקה מוצרים בודדים, הרי שבשנתיים האחרונות היא הוציאה לשוק יותר מ-30 מוצרים, בין השאר בעולמות ה-ITSM, השו"ב, הגילוי והחיקור, ושיפור חוויית המשתמש. המוצרים האלה נמצאים בענן, בתצורת תוכנה כשירות (SaaS). אנחנו עוטפים את כל המוצרים והשירותים במעטפת אבטחת מידע והגנת סייבר, כי מדובר באיום קריטי".

הוא דיבר על פלטפרומת DEM ואמר כי "היא המענה שלנו ללקוחות הארגוניים, על מנת שיוכלו להשיג יתרון תחרותי. המטרה היא להעניק לארגונים פלטפורמה לתזמור ולתזמון מערכות, אפליקציות וממשקים".

קלקר סיכם באמרו כי "אנחנו נותנים ללקוחות יכולת לפתור בעיות עסקיות – ולא בעיות טכנולוגיות. מטרתנו היא לתת לארגונים יכולת פעולה שתניב יתרון, על ידי אפשור ניהול השינוי הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים