מסתמן: אפל לא תיפרד משקע ה-3.5 מ"מ לאוזניות

השקע נראה בבירור בתמונות של ה-iPhone 7 שדלפו ● האם כך יהיה או לא? התשובה, כנראה, בספטמבר הקרוב

השבוע - עוד השקה של אפל? צילום אילוסטרציה: BigStock

קבלו שינוי: כל הדיבורים, השמועות והידיעות על כך שמכשיר הדגל הבא של אפל (Apple) ייפרד משקע ה-3.5 מ"מ לאוזניות ובמקומו ישמש לכך שקע אחר – בטלים ומבוטלים. בתמונות שפרסמה Rock Fix – חברה סינית לתיקוני סמארטפונים – נראים לכאורה רכיבים של מכשיר iPhone 7, ובאחת מהן נראה בבירור שקע 3.5 מ"מ לאוזניות. בתמונה אחרת הראתה החברה את מגירת כרטיס ה-SIM, ולפיה המכשיר הבא של אפל יתמוך, בפעם הראשונה, בשני כרטיסים כאלה.

רכיבים נוספים שהראתה Rock Fix הם מסכים בשני הגדלים הרגילים (4.7 ו-5.5 אינץ'), שבבי זיכרון של סנדיסק (SanDisk) בנפח של עד 256 מגה-בייט ומצלמה בעלת שתי עדשות למכשיר הפלוס (מעתיקה מוואווי?). בעל החברה סיפר שיהיו שינויים בעיצוב האנטנה, ואולי הכוונה לשמועה בקשר למעבר למודם מתוצרת אינטל (Intel) לדגמי ה-GSM.

התמונות שדלפו. צילום מסך

התמונות שדלפו. צילום מסך

למרות הידיעות והדלפות התמונות של המכשיר, אי הבהירות באשר לתכונות של ה-iPhone 7 עדיין גדולה. למשל, מקור בפוקסקון (Foxconn), שמייצרת עבור אפל את ה-iPhone, סיפר שאפל השהתה בינתיים את המצלמה כפולת העדשות, מפני שהטכנולוגיה עדיין לא מוכנה. אלא שמומחים טוענים בעניין הזה שמאוחר מדי לבטל אותה, לאחר עבודת התכנון ובניית הרכיבים שנעשו.

לנו, כרגיל, לא נותר אלא להמתין בסבלנות, כנראה רק עד ספטמבר הקרוב… או-טו-טו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זהר

    ..."שבבי זיכרון של סנדיסק (SanDisk) בנפח של עד 256 מגה-בייט" אני מקווה שאפל לא חושבים שאפשר לעשות משהו עם 256 מגה בייט

אירועים קרובים