iOS 10: ניתן יהיה למחוק אפליקציות מובנות – בערך

לאחר הכרזה כה חשובה לגבי מערכת ההפעלה הבאה של אפל, מתברר כי לא ממש ניתן להסיר את האפליקציות המקוריות של המכשיר - במקרה הטוב אפשר להסתיר אותן מהעין

חדש, חדיש ומחודש. iOS 10

אחת ההכרזות המעניינות לגבי iOS 10, מערכת ההפעלה הניידת הבאה של אפל (Apple), הייתה קשורה ליכולת של המשתמשים להסיר יישומי ליבה.

לפי אפל, אם ירצו בכך הלקוחות, הם יוכלו להסיר את האפליקציות שמגיעות עם ה-iPhone או ה-iPad. כך לכאורה ניתן יהיה לפנות מקום שתפוס על ידי אפליקציות שלא נמצאות בשימוש, גם אם המקור שלהן הוא בית היוצר של אפל.

אמנם כל האפליקציות שמגיעות עם ה-iPhone תופסות ביחד כ-150 מגה-בייט, אבל עדיין מדובר ביכולת מרשימה.

רק שכעת, זמן קצר לאחר הכנס, מתברר שזה לא בדיוק כך. לא ממש ניתן להסיר את האפליקציות המקוריות של המכשיר, ניתן במקרה הטוב להסתירן מהעין, לפחות באופן רשמי.

את הדבר חשף, בטעות או שלא, קרייג פדריג'הי, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה בחברה. הוא גם מסר כי כך ניתן יהיה לשחזר במהירות אפליקציות, אם מתברר שהמשתמש כן רוצה בהן חזרה או מחק אותן בטעות.

אף על פי שלא מדובר כאמור במחיקה בפועל, ההסתרה אומרת שהמערכת תזהה שאין גישה לאפליקציות ש"יימחקו". כך, לדוגמה, אם מוחקים את אפליקציית ניהול לוח השנה, לא ניתן יהיה להשתמש ב-Siri כדי להיכנס אל האפליקציה פגישות. היא לא תאתר אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים