"קונטיינרים הופכים להכרח עבור מערך IT מתקדם בארגון"

כך אמר פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל השקת פתרונות קונטיינר Linux ברמה הארגונית, במסגרת הכנס השנתי של החברה שמתקיים בסן פרנסיסקו

03/07/2016 09:33
פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. צילום: יח"צ

"מערך הקונטיינר של רד-האט (Red Hat) עונה כמעט לכל צורך של אספקת יישומים, מכלי פיתוח חופשיים עד לפלטפורמת קונטיינר מקיפה שמשלבת ניהול, פלטפורמה-כשירות (PaaS) וקונטיינרים-כשירות (CaaS)". כך אמר פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול במסגרת Red Hat Summit, הכנס השנתי של החברה, שנערך השנה בסן פרנסיסקו.

לדבריו, "רד-האט נותנת מענה למודרניזציה של השקעות IT קיימות ולחדשנות כאחד ומאפשרת ללקוחות למנף יתרונות רבים של טכנולוגיית הקונטיינרים, תוך יצירת פתרונות מאובטחים ומתניידים, שתומכים בתקנים פתוחים כגון פורמט הקונטיינרים OCI ותזמור Kubernetes".

במסיבת העיתונאים, אמר קורמייר כי "מערך פתרונות הקונטיינר של רד-האט נותן מענה על מספר צרכים עסקיים חשובים עבור הארגונים: מערכת ההפעלה Linux קונטיינר מוקשחת באמצעות Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat Enterprise Linux Atomic Host; פלטפורמת פיתוח ופריסת קונטיירים ארגוניים, שמותאמת למגוון רחב של תרחישי שימוש ב-Red Hat OpenShift; אחסון קונטיינר ברמה ארגונית באמצעות Red Hat Gluster Storage; וניהול קונטיינרים מאוחד עם Red Hat CloudForms".


"בליבתם, קונטיינרים הם Linux, אולם הם ארוזים באופן שמאפשר ניידות ברחבי הענן ההיברידי, מאתר הלקוח לעננים ציבוריים מרובים. עם זאת, יישומים ברמה ארגונית דורשים דברים רבים, ודרישות אלו לא משתנות בעולם ממוקד-קונטיינר. יכולות כמו תזמור, ניהול ומהימנות גבוהה, עתידים להפוך את הקונטיינרים למיינסטרים בארגון״, אמר קורמייר.

לדבריו, המערך הרחב של מוצרי קונטיינר Linux ברמה ארגונית, מגובה בתמיכה ממערך שותפים נרחב. "מערך הקונטיינר החדש של רד-האט עונה לצרכים ברחבי ארגוני IT – מספק למפתחים כלים לבניית יישומי ענן טבעיים ויישומים ארגוניים בקונטיינרים, מה שמאפשר לצוותי תפעול לנהל תשתית קונטיינר חדשה בסדרי הגודל של הענן, ולעזור לעסקים בטרנספורמציית מרכזי הנתונים שלהם כדי לאמץ את מלוא היתרונות של קונטיינרי Linux".

פלטפורמה קונטיינר אחת

בחודש יוני 2015 הוכרז Red Hat OpenShift כפתרון ענן היברידי שממוקד בקונטיינרים. הפתרון נבנה מ-Docker ,Kubernetes ,Project Atomic ו-OpenShift Origin, כאשר  Red Hat Enterprise Linux נמצא בבסיסו.

לדברי קורמייר, OpenShift מספק פלטפורמה יציבה ומאובטחת יותר עבור פריסות מבוססות קונטיינר, מבלי להקריב השקעות IT קיימות, ומאפשר דו-קיום של יישומים מסורתיים קריטיים לצד יישומי ענן טבעיים חדשים מבוססי קונטיינר.

"ההכרזה החדשה כוללת הרחבה משמעותית של היצע הקונטיינר שלנו על בסיס טכנולוגיית OpenShift. עם השקה זו נעשה מאמץ לסייע לארגונים לאמץ באופן מלא קונטיינרי Linux ברחבי מודלים של צריכה, מהדסקטופ של המפתח דרך סביבות ייצור ועד לענן ההיברידי", אמר.

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט

לדבריו, Red Hat OpenShift עונה עתה על צרכים ברחבי מחזור חיי אימוץ קונטיינר Linux, כולל: אימוץ קונטיינרים לפיתוח מקומי והגדלה של פרודוקטיביות מפתחים באמצעות Red Hat OpenShift Container Local ללא עלות; הרחבת אימוץ קונטיינרי Linux ואפשרות לארגוניים להעריך קונטיינרים בסביבות שרתים שאינם לייצור, עבור פיתוח ובחינות עם Red Hat OpenShift Container Lab; תמיכה בארגוני אנטרפרייז אשר מחויבים לקונטיינרים עבור אספקת יישומים קריטיים, מפיתוח עד ייצור, עם Red Hat OpenShift Container Platform; מעבר ממרכז נתונים מסורתי לענן פרטי עם Red Hat Cloud Suite; אספקת פלטפורמת קונטיינר ענן ציבורי מנוהלת במלואה, המציעה OpenShift Online ו- OpenShift Dedicated בענן הציבורי ומנוהלת על ידי רד-האט.

קורמייר ציין כי Red Hat OpenShift מאפשר אינטגרציה קלה יותר עם שירותי Red Hat JBoss Middleware בתוך ארכיטקטורת קונטיינר. "האינטגרציה מאפשרת למפתחים לבנות ולשלב יישומים חדשים מהר יותר, ולחדש ביתר קלות יישומים קיימים לריצה על תשתית מבוססת קונטיינר ברחבי הענן ההיברידי", הסביר קורמייר.

אחסון קונטיינר טבעי

לדברי קורמייר, מעבר ארגונים לסביבת ענן היברידי פתוחה, מצריך אחסון מוגדר תוכנה. לדבריו, שילוב קונטיינרי Linux עם אחסון מוגדר תוכנה עושה את המעבר לקל יותר עבור ארגונים. "ההשקה של Red Hat Gluster Storage בקונטיינרים מקרב ארגונים לחזון של אחסון-כשירות, ומאפשר לפרוס אחסון לקונטיינרים סטנדרטיים, מתוזמר על ידי Kubernetes ומנוהל כמו כל שירות יישום אחר הפועל על Red Hat OpenShift, וכולל אינטגרציה מלאה עם מערך הקונטיינר המלא של רד-האט", הסביר.

ניהול קונטיינר וענן מאוחד

קורמייר התייחס בדבריו אף לרמת הניהול, כחלק קריטי של קונטיינרים ברמה ארגונית. לדבריו, Red Hat CloudForms מספק יכולות ניהול, תוך מענה לצרכים כמו נראות ושליטה על קונטיינר.

"עם שילוב ניהול ענן היברידי וקונטיינר לתוך ממשק יחיד, Red Hat CloudForms מעניק למשתמשים שקיפות לגבי עומסי עבודה הרצים על Red Hat OpenShift ותשתית האירוח. בשילוב עם יכולות ניהול אחרות של  CloudForms, משתמשים יכולים לנהל כך קשרים מהקונטיינר דרך שכבת הפלטפורמה לשכבת תשתית-כשירות של המארח הפיזי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים