11 סטארט-אפים ישראליים יציגו ביפן

החברות, כולן מתחום האינטרנט של הדברים, יציגו בטוקיו ובאוסקה, במסגרת משלחת שמוציאה רשות החדשנות

אינטרנט של הדברים. אילוסטרציה: BigStock

רשות החדשנות הישראלית מוציאה השבוע משלחת של 11 חברות אינטרנט של הדברים מהארץ לטוקיו ולאוסקה שביפן. החברות הישראליות המשתתפות מייצגות קשת רחבה של יישומי אינטרנט של הדברים, בתחומים כמו אבטחה, אוטומציה ביתית וטכנולוגיה לבישה.

בראש המשלחת עומד אבי חסון, יו"ר רשות החדשנות. בין החברות הישראליות שייקחו חלק בפעילות, שתתקיים מהיום (א') ועד ליום ה' הקרוב, במתכונת של Roadshow: חברת IQP, שפיתחה פלטפורמה לצמצום עלויות וזמני הפיתוח של אפליקציות בתחום האינטרנט של הדברים; AllBe1, שפיתחה מכשיר קטן בעל פתרונות ושימושים רבים, כגון כפתור חירום, גלאי וזיהוי תנועה, מודד טמפרטורה ועוד; ו-HeraMED, שמציעה לאמהות טכנולוגיה מבוססת סמארטפון לניטור בריאות העובר שבבטנן.

במסגרת האירועים יתקיימו הרצאות של אנשי ממשל בכירים מישראל ומיפן, ובכלל זה של חסון עצמו. החברות ישראליות יציגו את הפיתוחים שלהן בפני חברות ומשקיעים יפניים המתעניינים בטכנולוגיה ויקיימו סבבי פגישות עסקיים-טכנולוגיים שתואמו עבורן מראש. בסך הכול, מתוכננות לחברי המשלחת כ-200 פגישות עם חברות ומשקיעים. בין החברות היפניות שיפגשו את חברי המשלחת הישראליות נמצאות פוג'יטסו (Fujitsu), היטאצ'י (Hitachi) ו-NEC.

330 סטארט-אפים ישראליים בתחום האינטרנט של הדברים

על פי מחקר שנערך באחרונה על ידי Innovation Endeavors, נכון ל-2015 פעלו בישראל 330 סטארט-אפים בתחום האינטרנט של הדברים. כלומר, אחד מכל 20 סטארט-אפים ישראליים ממוקד בתחום זה. חברות אלה נעות משלב ה-Seed ועד חברות מבוססות יותר, בעלות הכנסות בצמיחה.

לדברי חסון, "האינטרנט של הדברים הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בתעשיית הסטארט-אפ העולמית, שצפוי להקיף בין 20 ל-30 מיליארד מכשירים מחוברים כבר ב-2020. מדובר באחד מתחומי הטכנולוגיה הצומחים ביותר בשנים האחרונות, כשהמימון וההשקעות בחברות אלה גדל ביותר מפי שניים בחמש שנים – מ-768 מיליון דולר ב-2010 ליותר מ-1.9 מיליארד ב-2014".

הוא ציין ש-"ישראל מהווה מדינה בעלת השפעה עולמית בתחום זה. עם השתייכות של 5% מכלל חברות הסטארט-אפ בישראל לתחום האינטרנט של הדברים, נכון ל-2015, שיתוף פעולה עם יפן, שהינה מעצמה טכנולוגית בענף זה, הוא אך טבעי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים