איך ייראה הפאבלט החדש של סמסונג?

ה-Note 7 צפוי להיות מושק ב-2 באוגוסט וכמיטב מסורת עולם הסלולר, הרשת גועשת מדיווחים וניחושים

יורש העצר בדרך. Galaxy Note 7. מתוך חשבון הטוויטר של אוון בלאס

ההערכות והניחושים שנפוצים לפני השקתו של כמעט כל מכשיר חדש בעולם הסלולר מגיעות הפעם ל-Note 7, הגרסה החדשה של הפאבלט מבית סמסונג (Samsung), שצפוי להיות מושק, ככל הנראה, ב-2 באוגוסט. גם התאריך הוא בינתיים בגדר הערכה.

הפרטים שנחשפו ודלפו לרשת עד כה מדברים על כך שהמכשיר מגיע עם סורק רשתית וסוללה של 3,600 מילי-אמפר לשעה, לעומת 4,000 מילי-אמפר לשעה בדגם האחרון. ההדלפה הטרייה ביותר קובעת שהדגם יימכר בשלושה צבעים.

המקור למידע הזה, לפי הפרסומים, הוא "מדליפן" ידוע – אוון בלאס, שהיסטוריית ההדלפות שלו עד כה כוללת רשימה ארוכה של פרטים שהתבררו כנכונים. לדבריו, הצבעים של המכשירים יהיו שחור-אוניקס, כסף-טיטניום וכחול-אלמוג.

מה עוד במכשיר החדש?

באופן כללי, חובבי ה-Note של סמסונג יכולים לצפות, לפחות לפי מה שפורסם, למכשיר עם מסך AMOLED בגודל 5.7-5.8 אינץ', זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט ואחסון של 128 או 256 ג'יגה-בייט, בתוספת אפשרות לכרטיס הרחבה microSD. המעבד צפוי להיות Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm), אולי מדגם 821, או מעבד מייצור עצמי של סמסונג, Exynos 8893. קרוב לוודאי שהוא יכלול את גרסת אנרדואיד 6.0.1 (Android 6.0.1), מרשמלו, עטופה בממשק Grace TouchWiz.

המצלמה האחורית צפויה להיות בת 12 מגה-פיקסל וזו הקדמית – בת 5 מגה-פיקסל. עוד לפי ההערכות, הוא יהיה עמיד מפני מים ואבק, כמו דגמי ה-S7 וה-S7 Edge.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים