מיקרוסופט מקדמת את Windows 10 בצורה מקוממת במיוחד

החברה מקפיצה למשתמשים תזכורת שדרוג פולשנית ומרגיזה, שמופיעה על מסך מלא ומודיעה להם שהתקופה שבה יוכלו לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם בחינם פגה בקרוב

Windows 10. עוד תקלה

המאמצים של מיקרוסופט (Microsoft) לזרז שדרוג המוני של מערכת ההפעלה במחשבים ל-Windows 10 כבר עוררו עליה כעסים בעבר, אבל נדמה שכעת העלתה החברה הילוך: היא החלה לדחוף הודעות קופצות שמתפרשות על פני מסך מלא ומפצירות למהר לשדרג את Windows 7 ו-8.1 למערכת החדשה יותר.

ההודעות החוזרות ונשנות מאלצות את המשתמשים לבחור לשדרג את המערכת מידית או לקבל תזכורת מאוחר יותר – דבר שגורם להודעה לשוב ולהופיע בכל שלושה ימים. שתי אפשרויות נוספות ופחות בולטות הן קישורים קטנים שנמצאים משמאל בהודעה, ושמאפשרים לבחור לקבל את ההודעה עוד שלוש פעמים בסך הכול או לא לקבל הודעות שוב כלל.

לפחות הם מצטערים... ההודעה שמקבלים המשתמשים ממיקרוסופט

לפחות הם מצטערים… ההודעה שמקבלים המשתמשים ממיקרוסופט

ההשתלטות על המסך מטעם מיקרוסופט – המזהירה משתמשים שהתקופה שבה יוכלו לבצע שדרוג בחינם תסתיים ב-29 ביולי, שלאחריו תגבה החברה מרדמונד תשלום בכדי להתקין את Windows 10 – היא כנראה שלב אחרון בקמפיין מאוד כוחני שניהלה החברה בכדי להביא משתמשים לבצע את השדרוג הרצוי לה.

במסמך התמיכה של ההתראה נכתב שכל מי שהשבית את השדרוג של Windows 10 או את מסכי ההצעה הקודמים של מיקרוסופט על ידי שינוי ההגדרה של מפתח הרישום לא יראה את ההודעה החדשה. אבל העובדה שבכדי להפסיק את הנדנוד ממיקרוסופט משתמשים בחרו לשנות את הרישום – שהוא רכיב מפתח פגיע של Windows, שהלקוחות אינם אמורים לערוך באופן ידני, כיוון שהם עלולים לשבש את מערכת ההפעלה – אומרת הרבה על השיווק האגרסיבי שבו נהגה החברה, ועד כמה קוממה את משתמשיה נגדה בגללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים