בקרוב: אקדמיה למפתחי iOS באיטליה

200 הסטודנטים שיצטרפו לתוכנית ילמדו לפתח אפליקציות על מערכת ההפעלה הפופולרית, כמו גם איך להקים סטארט-אפ

iOS - גרסת האקדמיה. צילום: BigStock

החל מאוקטובר הקרוב יוכלו סטודנטים באירופה ללמוד קורס של תשעה חודשים באקדמיית iOS למפתחים באיטליה. האקדמיה הוקמה באוניברסיטת פדריקו II שבנאפולי, בשיתוף פעולה עם אפל (Apple).

200 סטודנטים יצטרפו לתוכנית הלימודים החדשה, שתכני הלימוד בה עוצבו על ידי אפל והאוניברסיטה. בתחילת השנה רמז על כך מנכ"ל אפל, טים קוק, כשאמר בראיון שיש לחברה תוכניות להקים מרכז לפיתוח אפליקציות ל-iOS באירופה.

לוקה מאסטרי, מנהל הכספים של אפל, אמר כי האקדמיה, הראשונה מסוגה באירופה, מוקמת תוך שיתוף פעולה עם אוניברסיטה שנחשבת לאחת היוקרתיות בעולם, והיא האוניברסיטה הציבורית הוותיקה ביותר באיטליה.

עוד הוא ציין שרבים מהמפתחים המקצועיים הם אירופים, מה שמחזק את אמונתו שיש לאקדמיה החדשה פוטנציאל להעניק לדורות הצעירים את היכולות והכישורים הדרושים להצליח בשדה הטכנולוגיה.

מה בתוכנית הלימודים?

בסמסטר הראשון יועשרו כישורי הסטודנטים בפיתוח iOS ובסמסטר השני, מעבר ללימודי קידוד, הם ילמדו כיצד להגות ולהקים סטארט-אפ, כמו גם כיצד לעצב אפליקציה מוצלחת.

לפי דיווח שפורסם ב-Mac Rumors, הסטודנטים יעבדו הן בקבוצות והן כיחידים ליצור אפליקציות שיגיעו בסופו של דבר ל-App Store, המהווה ספק של יותר מ-75 אלף משרות באיטליה. אקדמיית ה-iOS תכשיר את הסטודנטים בכלים שיאפשרו להגדיל את המספר הזה.

ייתכן שאפל מתכננת להקים שיתופי פעולה כאלה באוניברסיטאות נוספות באירופה. מכל מקום, החברה לא מסרה פרטים על מקומות נוספים שבהם הפרויקט יבוצע. יוזמות דומות נמצאות כבר בתהליכים בהודו, שם מתכננת אפל לבנות מרכז לפיתוח ועיצוב בהיידראבאד עד 2017.

סטודנטים המעוניינים להתקבל לאקדמיית ה-iOS בנאפולי צריכים להגיש בקשה באתר הרשמי של האוניברסיטה. הלימודים בה יהיו בחינם לסטודנטים אירופיים ושפות החובה בה יהיו אנגלית ואיטלקית. התוכנית מציעה גם מלגות קיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים