פייסבוק חתמה על הסכם עם מיקרוסופט בו תשתמש ב-Office 365 כסביבת עבודה

הרשת החברתית תשתמש בגרסת האינטרנט של מוצרי ה-Office של ענקית התוכנה, על אף שהיא מצויה כבר תקופה ארוכה בפיתוח של תוכנות משלה לסביבה משרדית ומקצועית

להתממשק בצורה הדוקה וכביכול להיות חלק מ-365

פייסבוק (Facebook) חתמה על הסכם עם מיקרוסופט (Microsoft) על פיו היא תשתמש במוצרי ה-Office 365, גרסת הרשת של מוצרי ה-Office של ענקית התוכנה, וזאת במקום להשתמש בגרסאות המקומיות של ערכת התוכנות המשרדיות.

פייסבוק תשתמש ב-Office 365 למרות שהיא מצויה כבר תקופה ארוכה בפיתוח של תוכנות משלה לסביבת עבודה משרדית ומקצועית.

פייסבוק כבר מציעה כיום לעסקים גרסה של הרשת החברתית שמיועדת לשימוש בארגונים ובחברות. גרסה זו, Facebook at Work, מאפשרת לעובדים ליצור קשר ולשתף תכנים בהתאם למדיניות ההרשאות של החברה, וכן היא כפופה לנוהלי האבטחה שנכפים על סביבת העבודה.

עם זאת, בפייסבוק, שמשתמשת במנהלה שלה בגרסה זו של הרשת החברתית, מספרים שזה עדיין לא מייתר את השימוש בדואר אלקטרוני.

למעשה בחברה מציינים שעם כל הדחיפה לכיוון של שיתוף פעולה ועבודה ושל הודעות מיידיות, כפי שבאה לידי ביטוי במוצרים של לא מעט מפתחות, כולל פייסבוק ומיקרוסופט, השימוש בדואר אלקטרוני רק הולך וגדל.

חברת המחקר Radicati מעריכה שעד סוף 2016 יגיע הממוצע היומי של הודעות דואר שנשלחות לכדי 215.3 מיליארד, וזה מספר שיעלה ב-5% בממוצע בכל שנה עד סוף 2020.

בפייסבוק ציינו כי השימוש ב-Office 365 יעניק לחברה גם גישה ל-Delve, כלי שפיתחה מיקרוסופט במטרה לגלות דו"חות פנימיים, חדשות ועוד, שקשורים לעבודה שלהם, כולל זיהוי תבניות בהודעות דואר שמגיעות לארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים