אינטל חוזרת לגייס: סטארט-אפ ישראלי שרכשה מחפש 50 עובדים

Replay Technologies, או בשמו כיום אינטל FreeD, מחפש עובדים בתחומי ה-Computer vision וה-Image processing, בעלי השכלה רלוונטית בתחום ההנדסה ומדעי המחשב, ואלגוריתמאים

הטכנולוגיה של FreeD על מגרש הכדורסל. צילום: יח"צ

אחרי שאינטל (Intel) החלה באחרונה במהלך של פיטורי עובדים בישראל, מגייסת החברה אחרים – לאינטל FreeD (לשעבר Replay Technologies), המפתחת טכנולוגיות לצילום ולצפייה באירועי ספורט.

הסטארט-אפ הישראלי, שנרכש על ידי ענקית ההיי-טק, מעוניין להגדיל את כוח האדם שלו ביותר מ-50% ומחפש כ-50 עובדים שיצטרפו לכ-90 עובדי החברה כיום. אינטל FreeD ממוקמת ברמת החייל בתל אביב ובעתיד צפויה לעבור למרכז הפיתוח החדש של אינטל בפתח תקווה.

החברה פיתחה טכנולוגיה שקרויה Intel’s 360 Replay Technology, שמאפשרת לצלם אירועים ממספר רב של מצלמות באיכות גבוהה, ומפיקה מהצילומים סצנה תלת-מימדית שיכולה להציג הילוכים חוזרים מכל זווית צילום אפשרית. בטכנולוגיה כבר נעשה שימוש באירועי ספורט כגון משחק האולסטאר האחרון ב-NBA והסופרבול.

"אנחנו מחפשים בשלב ראשון בעיקר עובדים בעלי מומחיות בתחומי ה-Computer vision וה-Image processing, בעלי השכלה רלוונטית בתחום ההנדסה ומדעי המחשב, ואלגוריתמאים", הסביר מנכ"ל החברה, אורן יוגב. "אנחנו מחפשים עובדים בעלי תואר שמתחילים את דרכם המקצועית, כמו גם מהנדסים מנוסים. החברה עובדת בימים אלה עם לקוחות בינלאומיים מפורסמים ובתקופה הקרובה צפויים לה פרויקטים גדולים נוספים".

הקבוצה הראשונה אליה מחפשת החברה לגייס עובדים היא Technology business Unit, שאחראית על פיתוח המערכת של FreeD. בנוסף, מחפשים בחברה עובדים לקבוצת Content business unit, שאחראית על הטמעת המערכת ושיפורה אצל לקוחות הקצה. בשלב זה החברה מתמקדת באירועי ספורט, אך בהמשך צפויה לקחת את הטכנולוגיה לעולמות תוכן נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים