מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, מגייסת 20 עובדים

החברה מחפשת החל מאנליסטים וכלה בסטטיסטיקאים, מומחי SAS, מתכנתים, מנתחי מערכות, מומחי BI, ארכיטקטים ומומחי תשתיות SAS

שרון הרעוז, מנהלת תחום פתרונות אנליטיים במיה מחשבים, נציגת SAS בישראל

מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, מגייסת 20 עובדים למגוון תפקידים – החל מאנליסטים וכלה בסטטיסטיקאים, מומחי SAS, מתכנתים, מנתחי מערכות, מומחי BI, ארכיטקטים ומומחי תשתיות SAS.

האנליסטים דרושים לצורך תחקור וניתוח נתונים, בניית מודלים למתן המלצות עסקיות, עבודה על מאגרי מידע גדולים בארגונים המובילים במשק ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. דרישות התפקיד כוללות תואר אקדמי רלוונטי – סטטיסטיקה, מתמטיקה, מדעי המחשב או תעשייה וניהול – רקע בעבודה עם בסיסי נתונים גדולים, רקע תכנותי, יכולות אנליטיות והבנה עסקית.

תוכניתני ה-SAS יידרשו לבנות תוכניות ב-SAS בהתאם לאפיון עסקי ותכנות ברמה גבוהה. דרישות התפקיד הן תואר אקדמי רלוונטי וניסיון בעבודה עם SAS.

תיאור התפקיד של מיישמי ה-BI הוא: יישום של פתרונות אנליטיים מתקדמים בארגונים גדולים ובניית דו"חות וניתוחים סטטיסטים, תוך תרגום הדרישות העסקיות לשפת התכנות של הכלי (SAS). ממיה מחשבים נמסר כי המשרה משלבת הבנה עסקית ויכולות טכנולוגיות גבוהות. דרישות התפקיד: היכרות עם אחד או יותר מהמוצרים SAS Base ,EG ,DI ו-VA, ניסיון בעבודה עם SQL והבנה עסקית.

מומחי התשתיות והארכיטקטים שיתקבלו לעבודה יידרשו לתכנן ולבנות ארכיטקטורה של פתרונות SAS, התקנות, פתרון בעיות, ניטור ביצועים והנחיית צוותי מפתחים. דרישות התפקיד: תואר אקדמי רלוונטי, לפחות שלוש שנות ניסיון בעבודה עם Unix/Linux – התקנות תוכנה, הקמה וניהול משתמשים, עריכת קבצים, ניהול הרשאות, כתיבת סקריפטים SHELL, תזמון עם CHRON. בעולם ה-Windows, הדרישות הן ניסיון בהתקנות תוכנה, הקמה וניהול משתמשים, כתיבת סקריפטים POWERSHELL (לפחות DOS), תזמון, עבודה עם ActiveDirectory, היכרות מעמיקה עם בסיסי נתונים (אחד לפחות), רצוי כ-DBA אפליקטיבי, שליטה מלאה ב-SQL, רקע בעבודה עם כלי BI (לפחות אחד) ועם כלי ETL, ראייה מערכתית ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

לכל המשרות נדרשות יכולת למידה ועבודה עצמאית, תקשורתיות טובה והתנהלות עצמאית שוטפת מול לקוחות.

שרון הרעוז, מנהלת פריסייל ב-SAS ישראל, אמרה ש-"תחום האנליטיקה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו עובדים מול הלקוחות הגדולים ביותר במשק ומחפשים עובדים בכל הגילאים לתפקידים מאתגרים ומרתקים".

ניתן לשלוח קורות חיים לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים