מפתחת iGO רוכשת במיליוני דולרים חברה להגנת סייבר לכלי רכב

NNG, בבעלות דודי וירניק וקובי הלפרין, רוכשת את השליטה בארילו טכנולוגיות אבטחת מידע ● היקף הרכישה לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני דולרים

דודי וירניק, מייסד NNG. צילום: סיון פרג'

NNG, מפתחת תוכנת הניווט iGO, רוכשת את השליטה בארילו טכנולוגיות. היקף הרכישה לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני דולרים

הנרכשת מתמחה בהגנת סייבר לכלי רכב. העסקה כוללת רכישת מניות מבעלי מניות קיימים והזרמת הון לחברה. פעילות ארילו תימשך כסדרה בישראל תחת ההנהלה הקיימת. הרוכשת, בשליטת דודי וירניק וקובי הלפרין, מסרה כי "הרכישה תיצור לחברה הזדמנויות עסקיות חדשות".

רכישת ארילו טכנולוגיות מצטרפת לרכישה שביצעה NNG לפני כשנה וחצי, של Nfusion האמריקנית, המתמחה בפיתוח ממשקי אדם – מכונה.

מנתקים את הבלמים

את ארילו הקימו ומנהלים גיל ליטיצ'בר וזיו לויץ. הנרכשת מפתחת מערכות המספקות הגנה מפני התקפות סייבר על מערכות כלי הרכב הממוחשבות. המערכות של ארילו מונעות השתלטות מרחוק על המערכות הללו, למשל – מערכות המולטימדיה והנעילה – המאפשרת להאקר לפתוח את נעילת הרכב, לכבות את המנוע ואף לנתק את הבלמים.

הרוכשת מפתחת מערכות ניווט לכלי רכב ומערכות נוספות בתחום מערכות המולטימדיה לכלי רכב. התוכנה ש-NNG פיתחה מאפשרת ניווט מקצועי על פלטפורמה תלת-מימדית, גם ללא תלות בחיבור לאינטרנט.

NNG הוקמה על ידי וירניק והלפרין בשנת 2004. ב-2014 זכתה החברה בפרס ה-IBA (ר"ת International Business Awards) כחברה בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר באירופה. כיום מעסיקה החברה כ-1,000 עובדים, מרביתם במטה החברה בהונגריה.

וירניק, נשיא NNG, אמר כי "לאור הגידול המואץ בהכנסות החברה, ובהתאם לאסטרטגיה להרחבת תחומי פעילותה, ההשקעה בארילו הנה טבעית ומהווה המשך ישיר לרכישה שביצענו ב-2014. החזון שלנו הוא לספק ליצרניות כלי הרכב ולנהגים סל רחב של שירותים וכלים, עם מענה למגוון האתגרים והבעיות בהם נתקלים יצרני כלי הרכב והנהגים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    עוד לא הבנתי למה להשתמש ב iGO כאשר יש את Waze , אשר פועלת לפי חוכמת ההמונים והיא חינמית מה היתרון של iGo?

אירועים קרובים