אפל משחררת בבת אחת בטא עבור ארבע מערכות הפעלה

מדובר בבטא השלישית עבור הגרסאות העיקריות הבאות של המערכות, החל ב-iOS 10, דרך macOS Sierra וכלה בגרסאות מעודכנות עבור watchOS ואפילו tvOS

מתרגשות. macOS Sierra, watchOS, tvOS, iOS 10

אפל (Apple) שחררה בבת אחת את הבטא השלישית עבור הגרסאות העיקריות הבאות של מערכות ההפעלה, החל ב-iOS 10, דרך macOS Sierra וכלה בגרסאות מעודכנות עבור watchOS ואפילו tvOS.

הבטא כבר מוכנה להורדה לבעלי חשבון מפתח בחברה, ומשלמים על כך 99 דולר לשנה. בעוד כמה ימים, לאחר שאפל תוודא שהקבצים תקינים ואין בעיות רציניות, היא תשחרר את הסוגים השונים לכלל הציבור. ככל הנראה החברה תשיק עוד בטא אחת לפחות לפני שהגרסאות הסופיות יהיו מוכנות בסתיו הקרוב.

אפל גם מזכירה שהיא לא ממליצה לבדוק את הבטא של מערכות ההפעלה המעודכנות שלה במכשירים המשמשים את המשתמשים בחיי היום יום שלהם, אלא במכשירים חלופיים. כמו כן היא מזהירה לבצע גיבויים מתאימים לפני התקנת מערכת הפעלה חדשה, מכיוון שהחזרה לאחור, לגרסה יציבה של מערכת ההפעלה, אינה קלה בלשון המעטה.

הבטא כמובן כוללת תיקוני שגיאות רבים, וגם מעט תכונות חדשות. iOS 10 ממשיכה להציג את השינויים ב-Siri, והפיכתה לעוצמתית יותר. בנוסף הבטא כבר כוללת את אפליקציית המסרים החדשה של החברה. Siri גם משובצת כבר טוב יותר ב-macOS Sierra, וזו גם מציעה אפליקציית צפייה בתמונות חדשה ומחודשת, וגם דפדפן ספארי (Safari) משופר עם יכולת לצפות בתמונות בתוך תמונות.

watchOS מתקרבת לגרסה 3.0 והיא בעיקר מציגה ממשק משתמש שעבר מקצה שינויים, שאחד החשובים בהם הוא מעבר קל יותר בין אפליקציות, כמו גם הפעלה מהירה יותר. tvOS 10 מציגה שינויים מעטים בלבד כמו "מצב חשוך", וכן אפשרות להשתמש בחתימת כניסה יחידה עבור כל אפליקציות התכנים של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים