חצי שנה טובה ל-PayPal: ההכנסות עלו ב-17% והרווח הנקי – ב-23%
החברה סיימה את ששת החודשים הראשונים של 2016 עם הכנסות בסך 5.2 מיליארד דולר ורווח של 688 מיליון ● ברבעון השני של השנה: עליות - אם כי פחות מאשר במחצית הראשונה
PayPal סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם עליות בהכנסות וברווח הנקי – כך מעלות התוצאות שפרסמה החברה.
הנתונים מראים שבששת החודשים הראשונים של השנה גדלו ההוצאות הכלליות של PayPal ב-18.9% ל-4.42 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 702 מיליון – גידול נמוך יותר מזה שנרשם בהכנסות, שעמד על 760 מיליון דולר (או 17.14%) ושהביא אותן ל-5.19 מיליארד. כתוצאה מהגידול הנמוך בהוצאות לעומת ההכנסות נרשמה עלייה ברווחיות: הרווח התפעולי גדל ב-8.06% ל-778 מיליון דולר וזה הנקי צמח ב-22.86% ועמד על 688 מיליון.
ברבעון המדווח הביצועים היו פחות טובים, שכן ההוצאות עלו יותר מאשר ההכנסות: גידול של 20.01% ל-2.28 מיליארד דולר לעומת עלייה של 15.37% ל-2.65 מיליארד. הרווח הנקי גדל ב-5.9% ל-323 מיליון דולר והרווח למנייה עלה ב-8% ל-27 סנט.
יצוין כי הרווח הנקי הושפע לטובה מהכנסות המימון, שגדלו ממיליון דולר ברבעון השני של 2015 לתשעה מיליון ברבעון המדווח, ומחבות המס, שקטנה בכמעט 40% ל-57 מיליון דולר.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ברבעון ב-30.04% ל-1.07 מיליארד דולר, הרווח הגולמי עלה ב-7.24% ל-1.59 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 59.81%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.41% ל-1.21 מיליארד דולר והרווח פחת ב-6.78% ועמד על 371 מיליון.
דן שולמן, נשיא ומנכ"ל PayPal, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "יש לנו משימה: לאפשר לכולם לעשות שימוש בשירותים פיננסיים ולאפשר למספר הולך וגדל של סוחרים לנצל את המעבר למסחר מקוון. ברבעון המדווח היו לנו ביצועים חזקים והם משקפים את ההצלחה של מדיניותנו זו".
תגובות
(0)