מה כולל העדכון הגדול של Windows 10?

העדכון כבר מוכן ומיקרוסופט תתחיל להפיץ אותו למשתמשי מערכת ההפעלה ב-2 באוגוסט - כמה ימים לאחר המועד האחרון בו יוכלו משתמשי הגרסאות הקודמות של Windows לשדרג ל-10 בחינם

Windows 10. עוד תקלה

Windows 10 Anniversary Update, העדכון הגדול של מיקרוסופט (Microsoft) למערכת ההפעלה העדכנית שלה – מוכן. המהדורה האחרונה שחתמה את בדיקות הבטא ואת ההכנות של העדכון, Build 14393, זמינה כבר כעת לאלה שרשומים לתוכנית ה-Windows Insider של החברה ומיקרוסופט תתחיל לדחוף אותה למשתמשי מערכת ההפעלה האחרים מ-2 באוגוסט.

כמה ימים לפני כן מגיע מועד הסיום לעדכון בחינם ל-Windows 10. עם השקת מערכת ההפעלה אפשרה מיקרוסופט למשתמשי Windows 7 ומעלה לעדכן בחינם את המערכת שלהם ל-Windows 10. עם זאת, החברה הגבילה את התקופה לקבלת השדרוג בחינם למשך שנה והשנה הזו תסתיים ב-29 ביולי. בחברה מקווים שעצם העובדה שלאחר כמה ימים צפוי שדרוג משמעותי תשכנע רבים מבין אלה שלא ביצעו את השדרוג עד עתה לנצל את הימים האחרונים כדי לעשות כן.

אם מיקרוסופט אכן תעמוד בתנאים שקבעה, ולא תאריך את המועד להורדת השדרוג בחינם, החל מה-30 ביולי תעלה גרסת ה-Home של מערכת ההפעלה 119 דולר, ואילו גרסת ה-Pro תעלה 199 דולר.

עט אלקטרוני, קורטנה ותוספים ל-Edge

השדרוג הנוכחי אמור להציע, בין השאר, תמיכה טובה יותר בתפעול עט אלקטרוני ב-Windows 10, וכן שילוב של היכולות החדשות עם יכולות ומאפיינים של העוזרת האישית קורטנה (Cortana). ייתכן שחלק מהאפליקציות יוכלו לפעול אפילו במסך הנעילה של המחשבים – רישום פתקים, לדוגמה. בכלל, הסנכרון בין המכשירים השונים שמפעילים את מערכת ההפעלה אמור להיות טוב יותר ושלם יותר. כך, לדוגמה, ניתן יהיה לענות ל-SMS שיישלח למכשיר Windows 10 Mobile ישירות מתוך מרכז הפעולות ממחשב נייח אליו הוא יהיה מסונכרן.

עוד שיפור משמעותי בגזרה של המערכת השולחנית הוא שילוב בראשונה של תוספים בדפדפן ה-Edge. הדבר מהווה יישור קו עם הדפדפנים המובילים כרום (Chrome) ופיירפוקס (Firefox) בהיבט של התמיכה ביכולת לכתוב את התוספים הללו בעזרת HTML 5 וג'אווה סקריפט (JavaScript).

בפן העסקי ניתן לציין מהעדכון בעיקר את העובדה שיהיה בו צורך כדי להשתמש ב-Windows Defender Advanced Threat Protection, שמוסיף יכולות ניהול ענן ו-Big Data למוצר האבטחה שמגיע במערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים