Guardian Circle מאפשר לייצר קבוצת תמיכה מהירה למקרי חירום

לא מעט אנשים מסתובבים בעולמנו כשחששות ודאגות רבות רובצים על כתפיהם ● אפליקציה חדשה מאפשרת היענות מיידית ומכוונת מיקום לקריאות מצוקה

שומרים על קשר. Guardian Circle

אפליקציה חדשה בשם Guardian Circle זמינה כעת להורדה ב-iPhone וב-iPad. האפליקציה משתמשת בטכנולוגית peer-to-peer בכדי לחבר בני משפחה וחברים ומציעה פלטפורמת תקשורת פרטית. החביון של היישום מועט מאוד, מה שהופך אותו לאופציה אידאלית למקרי חירום שבהם מישהו נזקק לתגובה מהירה מבן משפחה או מחבר טוב.

למעשה אפשר לחשוב על Guardian Circle כעל יישום פאניקה מתקדם יותר, המאפשר למי שמגיב לקריאות מצוקה לתאם ביעילות רבה יותר את ההגעה למקום.

במקום ביצוע שיחה לשירותי חירום, מפקיד ה-Guardian Circle יותר כוח בידי אנשים שאתם סומכים עליהם ומציע להם נתוני מיקום גיאוגרפיים לאיתורכם בעת הצורך. היישום מתאים במיוחד גם למי שכבר נמצא במצב חירום רפואי, כמעין כפתור מצוקה, אבל גם לנסיבות מינוריות יותר, למשל כשמחפשים הסעה הביתה כשנתקעים בדרכים.

בהתחשב בשלל בעיות הטורדות חלקים מסוימים של העולם כיום, התקנת Guardian Circle, והגדרת חברים קרובים ובני משפחה בו, באמת יכולה לעשות את ההבדל כאשר מדובר במציאת עצמך במצבי דחק. בין השאר יכול ה-Guardian Circle לסייע במיוחד לחיילים (ועוד יותר לשלוותם של הוריהם); למי שמסתובב לבד בלילות או במקומות נידחים; למי שעוסק בספורט אקסטרים; לאנשים עם בעיות רפואיות; וכמובן – להורים לילדים. האפליקציה עשויה להתאים במיוחד לנזקקים לעזרה בהולה במקרים של אסונות טבע.

הקונספט של היישום מוצלח, ואפשר בהחלט לדמיין איך רבים עושים בו שימוש ביעילות, לא רק על מנת לספק לעצמם שקט נפשי, אלא גם ככלי לעבוד איתו בכדי להגיע למישהו שנמצא במצוקה במהירות וביעילות.

להורדת האפליקציה בחינם למכשירי iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים