ARM ישראל מגייסת עשרות מהנדסים למרכז הפיתוח שלה

החברה מרחיבה את הפעילות בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים ● מאז רכישת Sansa Security לפני שנה גייסה ARM למרכז זה 40 עובדים

מרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל. ARM

שנה לאחר רכישת Sansa Security הישראלית מודיעה ARM כי היא מגייסת עובדים לצוותי המחקר והפיתוח שלה בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים. זאת, בנוסף ל-40 עובדים שכבר גייסה מאז הרכישה והצטרפו ל-90 עובדי הנרכשת.

החברה סירבה למסור את המספר המדויק של העובדים הנוספים שיגויסו, אולם יש בה כעת 14 משרות פתוחות וב-ARM מדגישים כי לא מדובר במספר הסופי.

לאחר הגיוס יהיה מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל בין עשרת המרכזים הגדולים שלה ברחבי העולם ואחד המובילים במחקר ובפיתוח לאינטרנט של הדברים.

חוץ מהאינטרנט של הדברים, המרכז של ARM בישראל מתמקד בפעילות המחקר והפיתוח של SSG (ר"ת Software and Sub System Group). קבוצת האינטרנט של הדברים בישראל כוללת מפתחי תוכנה שמתמחים במגוון רחב של טכנולוגיות, שפות וכלים: Embedded RT, פיתוח על מכשירים, Linux, כתיבה ב-C, אנדרואיד (Android), תוכנה כשירות (SaaS), ענן, Docker ,AWS וג'אווה (Java).

קבוצת ה-SSG ממשיכה בפיתוח מוצר הדגל של Sansa בעולם הקריפטוגרפיה – CryptoCell, שמהווה תשתית למימוש קריפטוגרפי על מכשירי סלולר, טאבלטים ומוצרי אינטרנט של הדברים. הקבוצה מורכבת מאנשי תוכנה וחומרה ועוסקת בפיתוח תוכנת Firmware, סביבת RT Embedded, וכן Linux ופיתוח ה-IP של החומרה. בנוסף, המרכז תומך בהמשך פיתוח טכנולוגיית TrustZone ומעבד ה-IP SecurCore.

"הטכנולוגיות שאנחנו מפתחים בישראל ישפיעו על מערכות למרכזי אבטחה תפעוליים (SoC) לאינטרנט של הדברים ועל מחשוב הענן", אמר מייק מולר, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ARM. "מרכז החברה בכפר נטר כמעט שהכפיל את גודלו לעומת פעילותה של Sansa בזמן רכישתהץ פעילות המהנדסים בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים יוצרת בסיס מוצק לעולם מחובר וחכם יותר בו הדאטה – המשאב החדש והחשוב של אוכלוסיית העולם – יאובטח כראוי באמצעות הטכנולוגיה".

ARM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים