דיווח: גוגל עובדת על משגר חדש למכשירי ה-Nexus הבאים

המשגר כולל שורה של שינויים, שחלקם משנים את דרך העבודה ● על פי הדיווח, הוא מתרכז מסביב לדף בית ראשי אחד

מסכים ב-Nexus החדש - לפחות על פי הדיווח

גוגל (Google) עובדת על משגר (Launcher) חדש עבור מכשירי ה-Nexus הבאים שלה, בהם תשולב בראשונה אנדרואיד 7 נוגט.

לפי האתר Android Police, העבודה על המשגר החדש נמצאת עדיין בתהליך והוא כולל שינויים רבים למדי. התמונות והאנימציות שצורפו לדיווח מעלות שגוגל (Google) בונה משגר שמתרכז מסביב לדף בית ראשי אחד. השינויים הללו הם יותר מכמה דברים שקשורים לעיצוב, כמו לדוגמה שימוש בעיגולים כדי להציג קבוצות במקום ריבועים. חלקם ממש משנים את דרך העבודה.

כך, למשל, מגירת האפליקציות אמנם נותרה על כנה, אבל אין לה דף פרטי משל עצמה. כדי לפתוח את מגירת האפליקציות צריך לבצע החלקה מחלק המסך התחתון כלפי מעלה. את ההחלקה מבצעים מעל תפריט האפליקציות הקבוע שהוגדל כך שיכיל חמישה אייקונים. גרירה של משולש קטן שנמצא מעליו מציגה את כל היישומים המותקנים, כשפס חיפוש מוצג מיד בקצה העליון של המגירה. גרירה מטה או לחיצה על הכפתור "חזור" סוגרת את המגירה.

על פי הדיווח, פס החיפוש של גוגל נעלם מדף הבית ובמקומו בצד המסך ממוקמת האות G מרובעת הצבעים, שמייצגת את החברה. לחיצה על האות פותחת את דף החיפוש בגוגל ומשיכה שלה ימינה מעבירה לדף שככל הנראה מרכז נתונים וחדשות, בסגנון של Google Now. את הפתיחה של אפליקציית גוגל, עם המשיכה שמאלה, ניתן לבטל בתפריט ההגדרות.

אלמנט אחר, לא משמעותי במיוחד, הוא שבמקום הנקודות שהציגו את עמודי הבית, כדי לדעת בקלות באיזה דף נמצאים, יהיה מעין פס מקווקוו בצד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים