TCS משיקה כלי ניתוח לבנקים קמעונאיים

המודול החדש, המכונה CI&I, מאפשר להבין בזמן אמת כיצד תהליך מימוש המוצר משפיע על פעולות בנקאיות צרכניות בנקודות ממשק מחלקתיות מרובות ● בנוסף, הוא מספק המלצות על תהליכים תפעוליים

כלים חדשים. TCS

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services) הודיעה על שחרורו של מודול חדש, כחלק ממערכת BaNCS המאפשר לבנקים קמעונאיים "להבין את הלקוח" בזמן אמת, בכדי לשפר את השירות וחוויית הלקוח יחד עם התייעלות תהליכית.

המודול החדש המכונה CI&I (ר"ת Customer Intelligence & Insights Solution for Retail Banks) שמשמעותו מודיעין לקוח ותובנות, כולל מודול ניתוח מבצעי, המאפשר לבנקים קמעונאיים להבין בזמן אמת כיצד תהליך מימוש המוצר משפיע על פעולות בנקאיות צרכניות בנקודות ממשק מחלקתיות מרובות, ומספק המלצות על תהליכים תפעוליים המאפשרים לשרת את הלקוחות באופן הטוב ביותר.

"עד שנת 2019 צפויים מוסדות פיננסיים ברחבי העולם להשקיע יותר מ-310 מיליארדי דולרים ב-IT, כששליש מההוצאות יתועלו לטכנולוגיות טרנספורמטיביות דיגיטליות, על מנת לצמצם את הפערים הקיימים נוכח סגנון החיים הדיגיטליים של הלקוחות המודרניים" אומר איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל.

המטרה – הבנת הלקוח

סקר IDC האחרון בתחום מוסדות פיננסיים מצא כי "הבנת הלקוח" הייתה המטרה העסקית העיקרית לפריסת פתרונות ניתוח בקדמת המשרד, שמטרתם להקל על שיתוף פעולה ואינטגרציה בעבור מרכזיות הלקוח, ולאפשר לבנקים להיות פרואקטיביים יותר במתן חוויית מסע אישית וייחודית ללקוח.

"היבט משכנע אחד באסטרטגיית Go-to-market של TCS הוא שהחזון שלה פורס שלוש 'רמות בשלות' ב-360 מעלות", אמר ג'רי סילבה, מנהל מחקר בנקאות עולמי ב-IDC לתובנות פיננסיות (IDC Financial Insights). "רמות אלו אינן רק ניתנות לזיהוי מיידי לכל מנהל בנק קמעונאי, אלא מייצגות תחכום גובר שהמוסד יכול להשיג באמצעות מימושים מתקדמים של פתרון ניתוחי, על מנת לסלול את הדרך לשינוי דיגיטלי".

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

לפתח דרכי חשיבה חדשות

מודול CI&I מספק לבנקים קמעונאיים פלטפורמת הרחבה מוכנה-לעתיד, שתוכננה במיוחד בעבור שירותים בנקאיים ופיננסיים, והוא בנוי על תוכנת קוד פתוח, בכדי לתמוך בארכיטקטורת כל-הנתונים. המודול האחרון שהוצג, מפעיל ניתוח בכדי לספק תובנות הניתנות ליישום ברחבי מחזור החיים הבנקאי, כולל היכולת לזהות ולחסל את צווארי הבקבוק בתהליך, להפחית את עלויות התקורה באופן יזום, וכן יכולות פרואקטיביות לאיתור לקוחות בשלב המוכנות המתאים, בכדי להמליץ על פעולות מתקנות עם התראות בזמן אמת למחלקות קשרי הלקוחות.

"הבנקים חייבים כיום לפתח דרכי חשיבה חדשות על מנת לצמוח בעידן הדיגיטלי, ולהצליח לצפות מראש ולהתאים בזמן אמת את הפתרונות להעדפות דפוסי המעורבות של הלקוח", אומר מוסקל. "כל עסק, לרבות בנקים, שממוקד באחריות על מסע הלקוח ובמתן חוויה חלקה מעבר לגבולות המסורתיים של השירות, ינצח בעזרת מצוינות דיגיטלית ובניית אמון ארוך טווח עם לקוחות ושימורם".

"פתרון CI&I כולל קבוצה מאוחדת של מודלי נתונים ומדדי ביצוע מרכזיים (KPI) העוסקים בסוגיות עסקיות מרכזיות הרלוונטיות למערכת הבנקאית. הפתרון המוגדר דורש מאמץ קסטומיזציה קטן יחסית, ובכך מאיץ את הערך העסקי לבנק בזמן הקצר ביותר האפשרי, יחד עם אפשרויות יישום גמישות מאוד ומהירות לשילוב, על מנת לספק תובנות לקוח בזמן אמת בכל ערוצי הלקוח, ולאפשר לבנקים קמעונאיים להיות תחרותיים יותר וממוקדי פעילות לקוח, תוך הפחתת עלויות תפעול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים