הפרסומות מגיעות ל-Facebook Live

החברה רוצה ליצור מקור הכנסה חדש ובוחנת בימים אלה את הכנסת הפרסומות למוצרי הווידיאו שלה ● האורך המקסימלי של כל פרסומת: 15 שניות

גם מקרים פליליים מתועדים ב-Facebook Live

פייסבוק (Facebook) מעוניינת להרחיב את ערוצי הפרסום שלה ובודקת בימים אלה לצרף פרסומות לשירות הווידיאו החדש Facebook Live. באחרונה היא משקיעה רבות במוצרי וידיאו ונראה שהיא רואה בהם מקור פוטנציאלי להכנסות.

החברה לא מסרה כיצד בדיוק ישולבו הפרסומות, אבל אמרה כי בשלב זה היא מאפשרת ל-"כמה מפרסמים בודדים" לשלב הפסקות פרסומות קצרות בסרטוני ה-Live שהם משדרים. הפרסומות עשויות להופיע לאחר חמש דקות מתחילת הסרטון ובהמשכו, ואורכן יכול להיות עד 15 שניות. עדיין לא ברור האם המפרסמים יוכלו להחליט על מיקום הפסקות הפרסומות בסרטונים או שפייסבוק תשלב אותן באקראי.

לפי דיווחים, פייסבוק אמרה למפרסמים שבשלב זה של הבדיקה, כל הפרסומות המשולבות בשידורי הווידיאו יילקחו מקמפיינים שכבר מתקיימים על הפלטפורמה של הרשת החברתית. עם זאת, נראה שבעתיד יוכלו המפרסמים ליצור סרטוני פרסומת ייעודיים ל-Facebook Live.

עוד דווח כי למפרסמים ניתנו האפשרות לבחור את הקטגוריה לשילוב הפרסומות, כמו גם להחליט אם להפעיל את הפסקות הפרסומות או להפסיקן לחלוטין במקרה שסרטון הווידיאו שבתוכו הן משולבות לא מתאים לכך (למשל, סרטון של חדשות מתפרצות בנושאים רגישים).

בשלבי הבדיקה, המפרסמים לא יקבלו חלק מההכנסות הנוצרות מהפרסומות המשודרות בסרטוני ה-Live. עם זאת, בעתיד הם יוכלו ליהנות מההכנסות האלה, במקרה שפייסבוק תחליט לבנות מוצר מסודר שפונה למפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים