וריזון ממשיכה לרכוש: קנתה את פלימטיקס ב-2.4 מיליארד דולר

אחרי שרכשה באחרונה את יאהו, הפעם היא מוסיפה לעצמה חברה שמציעה פתרונות ארגוניים שמיועדים לתחומי הלוגיסטיקה וניהול כוח העבודה

תוצאות שליליות, אבל המשקיעים מרוצים. וריזון

וריזון (Verizon) ממשיכה במסע הרכישות שלה: אחרי שרכשה בסוף החודש שעבר את יאהו (Yahoo) תמורת 4.8 מיליארד דולר, היא הודיעה שהיא רוכשת גם את פלימטיקס (Fleetmatics). מדובר הפעם ברכישה בגובה 2.4 מיליארד דולר, כולה במזומן, והיא אמורה להגיע לכדי השלמה ברבעון האחרון של 2016.

הרכישה מיועדת לחברה הבת וריזון טלמטיקס, שמתמקדת בניהול ציים, כוח אדם שנמצא בתנועה וכן בפתרונות אינטרנט של הדברים. פליטמטיקס מציעה פתרונות ארגוניים שמיועדים לתחומי הלוגיסטיקה וניהול כוח העבודה – פתרונות שמשלימים ומחזקים את מה שמציעה וריזון טלמטיקס. זו עצמה ביצעה רכישה נוספת לפני כשישה שבועות כשקנתה את טלוגיס (Telogis) בעסקה שפרטיה לא פורסמו. מדובר בעוד חברה שמשלבת פתרונות לוגיסטיקה עם טלקום.

באמצעות הרכישה הנוכחית, ובאמצעות ההחזקה ב-וריזון טלמטיקס, מפתחת וריזון תחומים שאינם קשורים ישירות לעסקי הליבה שלה מפעם – אספקת שירותים טלפוניים. במקום זאת היא בונה על תשתית הטלקום שלה שירותים שהיא מייעדת לארגונים, דוגמת ניהול נתונים טלמטיים.

פליטמטיקס מספקת שירותי ופתרונות GPS, בין השאר, שמבוססים על שיטת התוכנה כשירות (SaaS). הם מיועדים עבור חברות עם ציי רכב בינוניים וכן עבור חברות להן כוח עבודה נייד גדול יחסית. פליטמטיקס יכולה לספק שירותי מיקום, מעקב נהגים, שירותי אבטחה, מעקב אחר שימוש בדלק ועוד. לחברה יש 37 אלף לקוחות ו-737 אלף מנויים, והיא מעסיקה 1,200 עובדים.

אנדרס אירלנדו, מנכ"ל וריזון טלמטיקס, אמר כי "פליטמטיקס היא מובילת שוק בצפון אמריקה ומעמדה בעולם הולך ומתחזק. היא פיתחה מגוון רחב של מוצרים מושכים מבוססי תוכנה כשירות בור בחרות קטנות עד בינוניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים