בקרוב: פייסבוק תציג מודעות שיווקיות גם אם התקנתם חוסם פרסומות

הרשת החברתית תכריח אתכם לראות את המודעות גם במקרה שיש לכם Adblock או תוסף דומה ● הדבר רלבנטי לדסקטופ, אבל לא למובייל

מארק צוקרברג. צילום: גוילום פאומיר, מתוך ויקיפדיה

פייסבוק (Facebook) הכריזה אתמול (ג') כי משתמשיה ייחשפו למודעות ברשת החברתית גם אם הם משתמשים בחוסם פרסומות. הדבר רלבנטי לגולשים באמצעות מחשבים ולא במובייל. בנוסף לכך, הודיעה החברה על אפשרויות רבות יותר להתאמת הפרסומות להעדפות הגולש.

הרשת החברתית הגדולה בעולם הכריזה על כך, איך לא, בהודעה בפייסבוק. בפוסט שכתב על השינוי הסביר בצורה מוזרה למדי אנדרו בוסוורת', מנהל הפרסום של החברה, כיצד הגולשים רואים את המודעות שמשתלטות על הפיד.

"כשהן רלבנטיות ועשויות היטב, פרסומות יכולות להיות מועילות, לעזור לנו למצוא מוצרים ושירותים ולהכיר לנו חוויות חדשות", כתב בוסוורת'. כך, למשל, "כשאנחנו רואים מודעה שאומרת שהלהקה האהובה עלינו מגיעה לעיר או שמציעים לנו עסקה מצוינת לחופשה טרופית".

לדבריו, "מאחר שלא כל הפרסומות כאלה, הרבה אנשים החלו להימנע מאתרים מסוימים או אפליקציות, או החלו להשתמש בחוסמי פרסומות, כדי להפסיק להיחשף להן".

ב-Adblock Plus, אחד מחוסמי הפרסומות הפופולריים ברשת, מגנים את הצעד של פייסבוק. "מדובר במהלך מצער, כי הוא יוצא נגד רצון המשתמשים", נמסר מהחברה. לדבריהם, "קשה לדמיין שפייסבוק או המותגים שמפרסמים באתר זה יקבלו תועלת כלשהי במקרה זה", בטענה שהוא מרחיק את המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים