רעננה: קורס חדש מיועד לקדם נשים יזמיות

הקורס, שיחל בעוד כשבועיים, יתמקד בבניית תוכניות עסקיות, שימוש במחקרי שוק, גיוס כסף, בניית מוצר, היבטים משפטיים וחשבונאיים ומושגי יסוד בסיסים בהקמת מיזם

שולטות. אילוסטרציה: BigStock

מחזור ראשון של קורס חדש המיועד לקידום נשים יזמיות ייפתח ב-15 בספטמבר במתחם Lighthouse ברעננה. הקורס, בן חמישה מפגשים, יעניק למשתתפות ארגז כלים שיאפשר להן לפרוץ לשוק עם המיזם שלהן. הוא יתמקד בבניית תוכניות עסקיות, שימוש במחקרי שוק, גיוס כסף, בניית מוצר, היבטים משפטיים וחשבונאיים ומושגי יסוד בסיסים בהקמת מיזם. במסגרת הקורס ייהנו המשתתפות מהרצאות של אנשי מקצוע ובעיקר יזמיות שכבר עשו זאת, ייפגשו עם משקיעים פוטנציאליים ויכירו נשים יזמיות נוספות.

״בעולם היזמות פועלות מעט מאוד נשים – פחות מ-3% – וחייבים לשנות את התמונה הזו״, אמר עמוס טלמור, יו״ר Lighthouse, שיחד עם מנהלת עסקים רעננה וארגון Yazamiyot עומדים מאחורי הפרויקט. טלמור, שהקורס יתארח במתחם אותו ייסד והמספק פלטפורמה המותאמת אישית, לצמיחה והתפתחות של סטארט-אפים, אמר כי הוא פתוח בפני יזמיות בכל גיל שיש להן מיזם בתחומי ההיי-טק או הביומד. הוא מדגיש כי ניתן להגיע למפגשים גם עם תינוקות עד גיל שנה.

הילה אוביל-ברנר, יזמת סדרתית ומייסדת ארגון Yazamiyot, ציינה כי "בשונה מקורסי יזמות הפועלים בשוק, מטרתנו היא לתת דגש על הצרכים הייחודים של נשים כיזמיות וכמובילות מהלכים עסקיים עיקריים והיכולת לדעת לשלב זאת עם אמהות, זוגיות ומשפחה".

"לכן", הוסיפה, "שמנו דגש על קורס קצר וממוקד, שמנצל את הניסיון שצברנו כגוף המקדם מזה שבע שנים את תחום היזמות הנשים בישראל ולעטוף זאת בסביבת נטוורקינג נשית וכיפית".

ארגון Yazamiyot קיים כבר חמש שנים. הוא מונה כ-1,500 נשים יזמיות ומקיים מפגשים לקידום יזמות נשית. Lighthouse הוא מתחם לצמיחה והתפתחות של סטארט-אפים. מנהלת העסקים רעננה מהווה את חוליית הקשר של העירייה, על כל יחידותיה הארגוניות, עם העסקים בעיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים