ירושלים של סלולר: עיריית הבירה השיקה אפליקציה

היישומון, "ירושלמי", מאפשר להתעדכן באמצעות הסמארטפון באירועי התרבות והפנאי בעיר, להצטרף למועדון מיוחד וליהנות ממגוון רחב של הטבות

אפקליציית ירושלמי. צילום מסך: יח"צ

עיריית ירושלים השיקה את האפליקציה החדשה שלה, ירושלמי, שמציעה לתושבי העיר ולמבקרים בה שירותים שונים. הם יכולים להתעדכן באמצעותה באירועי התרבות והפנאי בעיר, להצטרף למועדון מיוחד וליהנות ממגוון רחב של הטבות, כגון הנחות בתשלום על חנייה, בתי עסק, מסעדות ואטרקציות בירושלים.

החידוש באפליקציה הוא היכולת של כל תושב לקבל ישירות למכשיר הנייד את המידע המעודכן ביותר והמותאם ביותר עבורו, כגון אירועים המתקיימים בשכונה ובאזור המגורים שלו, הטבות בעסקים בירושלים, אירועים לילדים בשכונות וגינות משחקים חדשות בשכונה. גם בזמני חירום תעדכן העירייה את התושבים באמצעות האפליקציה, בפושים, בהתאם לכתובתם ולרלוונטיות של המידע עבורם.

כמו כן, האפליקציה מאפשרת ביצוע שירותים רבים אונליין, כמו דיווח למוקד העירוני 106, ביצוע תשלומים שונים, ערעור על דו"חות חנייה והטענה של כרטיס הרב קו, לנסיעה בתחבורה הציבורית בעיר.

בנוסף, היא כוללת אזור אישי, שבו כל תושב יוכל להתעדכן באופן שוטף בנעשה בשכונה שלו, בפעולותיו בעירייה ועוד.

בעתיד מתוכננים שירותים נוספים לעבור אל האפליקציה, כגון הזמנת תור לקבלת שירות בעירייה.

"שלב נוסף בשינוי התפיסה בעירייה – מעבר לדיגיטל"

בהודעתה מסרה עיריית ירושלים כי "השקת האפליקציה החדשה הינה חלק מתהליך רחב של הכנסת טכנולוגיות חדישות וחדשנות בכל שירותי העירייה. המטרה היא להעביר שירותים עירוניים רבים לעולם הדיגיטלי, כדי לשפר ולייעל את שירותי העירייה, ולקצר את זמני הטיפול בפניות התושבים".

עו"ד אמנון מרחב, מנכ"ל העירייה, ציין ש-"אפליקציית ירושלמי מהווה שלב נוסף בשינוי התפיסה שאנחנו מובילים בשירותים העירוניים והעברתם לעולם הדיגיטלי. כל בעל סמארטפון יכול כיום לקבל את שירותי העירייה בנוחות מהבית במקום להגיע כמו פעם לבניין העירייה ולעמוד בתור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים