אינסטגרם מאפשרת סוף סוף זום-אין לתמונות וסרטוני וידיאו

החל מאתמול (ד') יכולים משתמשי הרשת החברתית לעשות תקריב על תמונות או סרטונים בכדי לבחון טוב יותר את פרטיהם הקטנים ● הסיבות להכנסת התכונה - כנראה מסחריות בעיקר

תוספות וחידושים. אינסטגרם

למרות שאנחנו מורגלים בהגדלת תמונות והתמקדות בחלקים מסוימים מהן בעזרת תנועת שתי האצבעות כבר מימים ימימה, זאת אומרת כמעט עשור, עד היום לא זכינו להנאה הזו כשבילינו באינסטגרם (Instagram). אבל החל מאתמול (ד'), סוף סוף החלה המחווה הפשוטה לעבוד גם ביישום האחד שבו היה צריך אותה יותר מכל.

החידוש מחזית אינסטגרם היא שהרשת המצולמת הודיעה כי משתמשים יוכלו להתמקד לא רק בתמונות, כנהוג, אלא אף בקטעי וידיאו. זאת אומרת שאם אתם צופים בסרטון וקולטים מכר עובר ברקע במקום שבו הוא לא ממש אמור להיות, מעכשיו תצליחו להתמקד עליו וללכוד אותו בעזרת הזום-אין החדש. בכלל, אנשים כמו לירן חולצה אפורה כבר לא יצטרכו לפלוש לתמונות ויוכלו לזכות לתהילה גם סתם כעוברי אורח.

נכון לחודש יוני ועל פי דיווחי החברה, 300 מיליון מתוך 500 מיליון המשתמשים הפעילים שלה פר-חודש בודקים את האפליקציה על בסיס יומיומי. משתמשי היישום משתפים כ-95 מיליון תמונות וסרטי וידיאו מדי יום – כלומר, הרבה אנשים קופצים פעם ביום לפחות, רק כדי לעיין בזרם הפרסומים השופע. עם זאת, החידוש המלהיב עשוי להחזיר אותנו לבילוי של שעות באינסטגרם, בחיטוט בנבכי התיעודים האינסופיים שמועלים אליה.

לא להרים את האצבעות

תכונת ההתקרבות החדשה של אינסטגרם – הפועלת גם על פוסטים רגילים וגם על מודעות – אינה חלקה כמו ההתקרבות, נניח, באפליקציית Photos. כאשר תבצעו הגדלה על תמונה תגלו שהתקריב משתלט על כל המסך שלכם, אבל קופץ בחזרה לתצוגה המקורית ברגע שמרימים את האצבעות.

בנוסף, מי שמנסה לראות בפירוט דבר מה שבפינת התמונה, יצטרך אם כן לעשות את מחוות הזום על אותה פינה, מכיוון שהתמונה המוגדלת לא קופאת על המסך כך שניתן יהיה לנוע עליה ולראות אותה בתקריב בשלמותה. בכל הנוגע בווידיאו, הסרטון ממשיך להתנגן כאשר עושים עליו זום-אין.

יש כנראה סיבה לכך שהתכונה הגיעה בעיתוי המסוים אל הרשת – לאחרונה החלה אינסטגרם לגלגל ולקדם פרופילים עסקיים. החברה יוצאת כנראה מנקודת הנחה שאם אדם עוקב אחרי המותגים האהובים עליו, יהיה זה הגיוני שמדי פעם ירצה להתמקד על המוצרים בכדי לבחון אותם מקרוב בטרם רכישתם או סתם מפני שחוקים בהם במיוחד.

העדכון של הזום-אין כבר הגיע למשתמשי iOS אתמול, ויגיע גם למכשירי האנדרואיד בתוך שבועות ספורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים