פיצ'ר חדש של גוגל מאפשר חיפוש בתוך אפליקציות

באמצעות In Apps ניתן יהיה לבצע חיפוש ברשימת אנשי הקשר, בתמונות ובסרטונים שעל המכשיר, כמו גם באפליקציות כגון Gmail ויוטיוב

אפליקציית כרום תחסוך בצריכת נתונים. צילום אילוסטרציה: BigStock

יותר ויותר מידע שנאגר אצלנו בטלפונים החכמים נמצא באפלקיציות שאנחנו משתשמשים בהן, ולא על הזיכרון הפנימי של המכשיר. עובדה זו הביאה את גוגל (Google) לפתח פיצ'ר חדש שיביא את הפרטים הללו לפני השטח, בעזרת חיפוש פשוט.

הפיצ'ר, שנקרא In Apps ושעליו הכריזה החברה אתמול (ד'), מאפשר חיפוש ברשימת אנשי הקשר, בתמונות ובסרטונים שעל המכשיר, כמו גם באפליקציות כגון Gmail ויוטיוב (YouTube). יצוין כי In Apps מופיע כטאב חדש בתוך אפליקציית גוגל המוטמעת בטלפונים עם מערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד (Android). הפיצ'ר עובד גם במצב אופליין.

כך, למשל, אם שכחתם את שם המסעדה עליה דיברתם עם חברים באחת ההתכתבויות ביניכם, עכשיו תוכלו לאתר אותה ביתר קלות. דוגמה נוספת: מעתה תוכלו לחפש ישירות מהטאב החדש את השיר האהוב עליכם, כדי להאזין לו ביוטיוב או באפליקצייה אחרת.

לפי גוגל, בחודשים הקרובים יורחבו אפשרויות החיפוש של הפיצ'ר החדש כך שיכללו חיפוש ב- Google Keep, פייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger), לינקדאין (LinkedIn) ועוד. ה-V20 של LG יהיה הסמארטפון הראשון שבו יוטמע קיצור דרך לפיצ'ר החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים