מי צריך להתכתב ב-Messenger אם אפשר מעכשיו לפטפט LIVE!

פייסבוק הודיעה שהיא מוסיפה אפשרות שיחות וידיאו בזמן אמת לאפליקציות האנדרואיד וה-iOS שלה ● להבדיל מיישומים דומים, במקרה זה ניתן יהיה להמשיך להשתמש גם בטקסט

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) עולה גם היא על גל אפליקציות הוידיאו המיידיות. לאחר שרק לאחרונה השיקה גוגל (Google) את אפליקציית שיחות הוידיאו שלה, Duo, תוך שהיא מציינת שהיא מתכוונת להוסיף לה בקרוב אפשרות להקליד גם טקסטים, מודיעה פייסבוק שהיא מוסיפה אפשרות שיחות וידיאו בזמן אמת לאפליקציית האנדרואיד ו-iOS שלה.

למעשה מי שיוריד את הגרסה הנוכחית של Messenger, שקיימת בחנויות האפליקציות כבר, אמור לפי החברה לראות את האפשרות לבצע את שיחות הוידיאו. כדי לעבור לשיחת וידיאו משיחת טקסט, פשוט לוחצים על אייקון מצלמת הוידיאו בפינה הימנית עליונה של חלון האפליקציה. להבדיל אולי מאפליקציות שמתרכזות רק בשיחת וידיאו, במקרה של פייסבוק החלון צף ומאפשר להמשיך להוביל את השיחה גם בכיוון טקסטואלי.

המטרה, כאמור, היא להוסיף עוד היבט לשיחת הטקסט, כמו להראות לחבר את השעון החדש שרכשתם ולשאול מה דעתו, או להראות לסבתא את הספר שאתם קוראים וכדומה. בפייסבוק מתייחסים במיוחד למצבים בהם אפשר אולי לקבל הודעת וידיאו, אבל אפשר להחזיר הודעה בטקסט בלבד – לדוגמה באמצע הרצאה.

כמו כן יש לשים לב, שליחת וידיאו מיידי לחבר, לא מחייבת את הצד השני להציג וידיאו משלו. מדובר באפשרות בלבד, בהתאם לבחירת החבר לשיחה. בנוסף, כדי לדעת שמדובר ששני הצדדים לשיחה נמצאים ביחד בו זמנית מול האפליקציה, אייקון מצלמת הוידאו יהבהב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים