סימנס תוכנה יישמה מערך אחסון מבית נימבל סטורג' עבור מערך ה-VDI שלה

הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי-שנייה בממוצע, וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשנייה ● עלות הפרויקט נאמדת במאות אלפי שקלים

ברק קורן, מהנדס מערכות בכיר בסימנס תוכנה לתעשיות

סימנס תוכנה לתעשיות (Siemens PLM) הטמיעה פתרון אחסון היברידי של נימבל סטורג' (Nimble Storage), שישמש את סביבת תחנות העבודה הווירטואליות (VDI) של החברה העולמית, הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימים אלה. עלותו מוערכת במאות אלפי שקלים.

באמצעות אותן תחנות עבודה וירטואליות מספקת סימנס ללקוחותיה גישה לשולחן העבודה ואת האפשרות לעבוד על הרשת שלה. הפרויקט נולד כתוצאה מרצון של סימנס לשפר את ביצועי המכונות הווירטואליות בעבודה השוטפת, ובמיוחד לקצר את זמן ה-Log on של המשתמשים.

מהחברה נמסר כי לאחר שבחנה פתרונות אחסון רבים, בחרה בטכנולוגיה של נימבל סטורג' עם המוצר ההיברידי. הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי-שנייה בממוצע, וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשנייה (IOPS). הוא כולל את מערכת הניהול והתמיכה InfoSight – מערכת מבוססת ענן שמאפשרת ללקוחותיה יכולת חיזוי להתנהגותה בעתיד ועל סמך זה יכולת קבלת החלטות טובה יותר.

לדברי סימנס, הפתרון שהוטמע שיפר את חוויית המשתמש, זמני ה-Log on של לקוחות הקצה השתפרו ב-40%, תהליכים מבוצעים מהר יותר וזמן הצגת תחנות הקצה בפני המשתמשים התקצר. יותר מ-200 מכונות וירטואליות בסימנס משתמשות כיום בפתרונות האחסון של נימבל סטורג' והסביבה נמצאת בגידול מתמיד.

ברק קורן, מהנדס מערכות בכיר בסימנס תוכנה לתעשיות, ציין כי "חיפשנו פתרון שיספק לנו שדרוג משמעותי בביצועי מערכות ה-VDI של הארגון – סביבה שנחשבת בכל ארגון לצרכנית גדולה של משאבים וגורמת לבעיות ביצועים. הטכנולוגיה של נימבל סטורג' מאשפרת לנו לקבל ביצועים גבוהים תוך שמירה על זמני תגובה קצרים, יכולת גידול באופן פשוט, ללא החלפת כל פתרון האחסון, יכולת הגנה על הנתונים ושטח רצפה נמוך".

כפיר שפיר, מנהל מכירות ישראל בנימבל סטורג', אמר ש-"ההתקנה בסימנס עברה בצורה חלקה, ללא הפרעה לפעילות השוטפת של המשתמשים. כל זאת בפיקוח הצוותים שלנו ושל סימנס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים