סקיורנט סולושנס תשדרג את מערכות האבטחה של המכון למחקרי ביטחון לאומי

במהלך הפרויקט, שעלותו עשרות אלפי דולרים, יוטמעו פתרונות סינון תוכן, פיירוול, פתרון למניעת זליגת מידע ועוד

פרויקט בעשרות אלפי דולרים. INSS - המכון למחקרי ביטחון לאומי

סקיורנט סולושנס, חברת אבטחת המידע והסייבר של קבוצת אמן, תשרדג את מערך האבטחה של המכון למחקרי ביטחון לאומי – INSS. במהלך הפרויקט, שעלותו עשרות אלפי דולרים, יוטמעו פתרונות סינון תוכן, פיירוול, פתרון למניעת זליגת מידע ועוד.

במסגרת הפרויקט, שיחל בקרוב, תטמיע סקיורנט מספר פתרונות אבטחה במערכות המכון, כגון מערכת Forcepoint לסינון תוכן, פיירוול של פאלו אלטו (Palo Alto) ומערכת אבטחת Network Access Control. הפרויקט יכלול גם תחזוקה שוטפת של כלל המערכות בשנה הראשונה.

מסקיורנט נמסר כי "בעזרת המערכות יוכל ה-INSS להגן בבטחה על המידע שברשותו מאיומי פנים וחוץ, כמו גם על תשתית המחשוב הארגונית. הטמעת המערכות החדשות תאפשר גישה מאובטחת לרשת האינטרנט, גישה בטוחה למערכות השונות של הארגון ובקרה על כלל הפעילויות המרכזיות בתשתית".

ה-INSS הוא מכון החשיבה המוביל בישראל ומדורג אחד מחמישים המכונים המובילים בעולם בנושאי ביטחון ויחסים בינלאומיים. המכון מסייע למקבלי ההחלטות בדרגות הגבוהים ביותר לזהות הזדמנויות מדיניות ולהציע פתרונות יצירתיים לאתגרי הביטחון של ישראל. בין לקוחותיו של המכון ניתן למנות גורמי צבא וממשלה בכירים ואסטרטגים עצמאיים. על כן, ל-INSS יש צורך ביישום אבטחה ברמת התשתית, בהגנה מפני איומי סייבר המגיעים מבחוץ ובמניעת גישה ישירה לתשתיות המכון.

מנהל המכון, תא"ל (מיל') אודי דקל, ציין כי "לאור רגישות פעילות המכון והתכנים שבהם הוא עוסק, יש לנו צורך בפתרונות שיספקו את האבטחה הטובה ביותר שהשוק יכול להציע. בחרנו בסקיורנט מקבוצת אמן בשל הניסיון, בשל ההתאמה לצרכיו המיוחדים של המכון ובשל פתרונותיה".

לירון קרני מסיוקרנט סולושנס ציין ש-"סקיורנט תספק למכון את הפתרונות המתאימים לו כך שיוכל להמשיך ולבצע את עבודתו בראש שקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים