Safe-T ערכה פרויקט לאבטחת מערכות המידע של מדינת אינדיאנה בארצות הברית

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה ● היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים, ובמסגרתו הוטמעה מערכת RSAccess של החברה

Safe-T

Safe-T Data ערכה פרויקט אבטחה במערכות המידע של משרד הטכנולוגיה של מדינת אינדיאנה בארצות הברית. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

Safe-T הישראלית מתמחה באבטחת מידע הנמצא בתנועה. החברה מספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת. במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת RSAccess של החברה. הפרויקט כלל את הטמעת המערכת וכן מתן שירותי תמיכה ואחזקה לתקופה של שנה.

משרד הטכנולוגיה של מדינת אינדיאנה ישתמש במוצר ה-RSAccess על מנת לחבר בצורה מאובטחת את כלל המשרדים הממשלתיים השונים במדינה – בינם לבין עצמם. בעזרת טכנולוגיית ה-RSAccess חיבור המשרדים יעשה בצורה פשוטה ומאובטחת הרבה יותר מבעבר, ללא צורך בחשיפת הפיירוול של כל משרד ממשלתי.

RSAccess הינו פתרון קצה מאובטח לאבטחת גישה. הוא מתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, וכך הכלי מאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע גישה מנוזקות ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית.

הפתרון מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע. בין לקוחות החברה בארץ – ממשל זמין, חברת החשמל לישראל, משרד הבריאות ונתיבי ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים