הכירו את V-20 – הפאבלט החדש מבית LG

על פי החברה, יש למכשיר את "יכולות המולטימדיה המתקדמות ביותר בעולם הטלפונים הניידים" ● זהו המכשיר הראשון שמגיע עם מערכת ההפעלה Nougat ועם אפליקציית Google In Apps

ה-V-20 של LG. צילום: יח"צ

באירוע שערכה במקביל בסן פרנסיסקו ובסיאול השיקה LG את הפאבלט V-20 – מכשיר עם מסך בגודל של 5.7 אינץ', שנחשב ליורשו של ה-V-10.

על פי החברה, ל-V-20 יש את "יכולות המולטימדיה המתקדמות ביותר בעולם הטלפונים הניידים כיום".

המכשיר מציג מאפיינים חדשים, כמו: מייצב וידיאו 2.0, מודול סאונד Hi-Fi Quad DAC, מקליט סאונד HD וזווית צילום רחבה, הן במצלמות האחוריות והן במצלמה הקדמית. ה-V20 הוא גם הסמארטפון הראשון שמגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 Nougat ועם האפליקציה החדשה Google In Apps, שמאפשרת חיפוש בתוך האפליקציות המותקנות במכשיר ומציג את התוצאות במסך אחד.

המסך המשני, שהוצג בראשונה ב-V10, שופר בפאבלט החדש ברמת בהירותו ובגודל הגופן המוצג בו, כדי שניתן יהיה לצפות בו בהתראות והודעות מחוץ לבית בצורה טובה יותר. מהמסך הזה ניתן לקרוא במבט חטוף גם בהודעות ארוכות, ואף לשתף הודעות, נמסר מ-LG.

ומה עוד?

מכשיר ה-V20, שנתמך במעבד הסנאפדראגון 820 של קוואלקום (Qualcomm), כולל שיפור של טכנולוגיית ייצוב התמונה לצילום וידיאו חד יותר על ידי נטרול רעידות בצילום, יחד עם טכנולוגיות נוספות לייצוב תמונה דיגיטלי.

משתמשי המכשיר יוכלו להקליט סאונד Hi-Fi בצילום הווידיאו ולשלוט באופן ידני בהגדרות של איכות הסאונד, תוך הסרת רעשי הרקע והתמקדות בקולות ספציפיים שרק אותם הם מעוניינים להקליט. בנוסף, ה-V20 משדר סאונד בעזרת ויסות ליניארי מקודד של 24-bit / 48 kHz (קרי, LPCM) – אותו פורמט המשמש בציוד וידיאו מקצועי.

לדברי LG, זהו הסמארטפון הראשון בעולם המכיל Hi-Fi Quad DAC ב-32 ביט, שמופעל על ידי טכנולוגיות מבית מעצבי מוצרי האודיו ESS. בעזרת ה-ESS SABRE ES9218, מספק ה-Quad DAC במכשיר החדש סאונד נקי ביותר על ידי מזעור עיוותים ורעשי סביבה בכ-50%.

גם הקלטת הסאונד באיכות HD שופרה במכשיר, נמסר בחברה. ניתן להקליט בו קול באיכות של אולפן הקלטות, עם טווח תדר דינמי רחב יותר, על ידי שימוש בשלושה מיקרופונים. במאמץ לשפר את פונקציונליות הסאונד והעיצוב, ממשיכה LG לשתף פעולה עם B&O PLAY. התוצאה ב-V20 היא סאונד טבעי ומאוזן.

המצלמות האחוריות במכשיר החדש הן בנות 16 מגה-פיקסל ומציעות יכולת צילום בזווית רחבה של 135 מעלות. הקדמית, בת ה-5 מגה-פיקסל, מציעה עדשה של 120 מעלות. עוד כוללת המצלמה פוקוס היברידי אוטומטי, שמבטיח תמונה חדה.

כפי שהיא עושה בכל מכשיריה, מערכת ההפעלה מגיעה תחת תוכנת המעטפת של LG, הפעם בגרסת +LG UX 5.0.

עיצוב אלומיניום המבוסס על סיליקון

החברה בחרה לעצב את גב המכשיר במתכת AL6013 – אלומיניום קל משקל המעורב עם חומר המבוסס על סיליקון, שמשתמשים בו בתחומים כמו התעופה ואופני ההרים. הסיבה לכך היא שמדובר במתכת חזקה במיוחד אך קלת משקל. במקרה נפילה, החלקים העליון והתחתון של המכשיר מוגנים בסיליקון פוליקרבונט, המשמש גם בקסדות, שאמור להפחית זעזועים ביותר מ-20%.

עוד ציינה LG שה-V-20 תואם לתקנים של צבא ארצות הברית ועבר מבחן עמידות, שקבע כי הוא יכול לעמוד בפני זעזועים. לפי החברה, המכשיר תיפקד גם אחרי שנפל שוב ושוב מגובה של 1.2 מ' ונחת בכמה מצבים, בהם נחיתה על החזית, על החלק האחורי, על הצד ועל הפינות.

ה-V20 יהיה זמין בדרום קוריאה החל מהחודש הקרוב, ולאחר מכן באזורים נוספים. החברה לא מסרה מה יהיה מחירו ואף לא אם ומתי יושק בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים