10 סטארט-אפים מישראל ומצרפת יתחרו בתל אביב

התחרות תתקיים כחלק מפעילות צרפתית בשבוע החדשנות בתל אביב, שכוללת משלחת בראשותה של שרת הדיגיטל, אקסל לאמר

עיבוד מחשב: BigStock

חמישה סטארט-אפים מישראל וחמישה מצרפת יתחרו בהאקתון שיתקיים במסגרת שבוע החדשנות DLD, שייערך בתל אביב בשבוע הבא. החברות יתחרו בקטגוריות ניידות, פינטק והאינטרנט של הדברים.

ההאקתון יתקיים בביתן French TechHouse במתחם התחנה בתל אביב, שם גם ייערך האירוע המרכזי של שבוע DLD. הוא יימשך 48 שעות ויתחרו בו עשרת הסטארט-אפים שעלו לגמר, מבין עשרות חברות ישראליות וצרפתיות, שיוכלו לשפר את המוצרים שלהם ולהציג אותם בפני הקהל.

מארגני התחרות לא קיפחו אף אחת מהמדינות: שתי חברות יוכרזו כזוכות – האחת צרפתית והשנייה ישראלית. הזוכות יוכרזו על ידי יזם ההיי-טק הוותיק ד"ר יוסי ורדי מעל הבמה המרכזית של הפסטיבל. החברות המשתתפות בתחרות יתמודדו על פרסים שונים ובהם שתי חבילות של כרטיסי טיסה, אירוח וכניסה לתערוכת הטכנולוגיה הגדולה CES בלאס וגאס. בנוסף, תאגיד התחבורה הצרפתי SNCF יאפשר לסטארט-אפ הבולט בתחום הניידות כניסה לאקו-סיסטם שלו.

פעילות צרפתית בשבוע החדשנות בתל אביב

מדובר בחלק מפעילות שמתכננים הצרפתים במסגרת שבוע DLD. קהילת המפתחים והיזמים הצרפתית La French Tech תגיע השנה לפסטיבל עם משלחת גדולה ובה נציגים של כ-250 חברות – מבכירים בחברות ענק ועד לסטארט-אפים בתחילת דרכם. בראש המשלחת תעמוד שרת הדיגיטל הצרפתית, אקסל לאמר. הפעילות בביתן הצרפתי נערכת בשיתוף מספר חברות בולטות במדינה זו, ובמהלך ההאקתון ייערכו ועידות וסדנאות שיעסקו בנושאים כמו ״כיצד האקתונים יוצרים סטארט-אפים״ ו-״השקעות שיתופיות״.

10 החברות שעלו לגמר הן: מצרפת – Optionizr בתחום הפינטק, Destygo בתחום הניידות, Scortex ו-Etaonis/Smetch 0 – בינה מלאכותית, ו-Hostabee בתחום האינטרנט של הדברים; ומישראל – ‏NextNvest ו-PayKey בעולם הפינטק, MKSNS make sense ו-Wekast – ניידות, ו-u-Growee בעולם האינטרנט של הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים