בנק הפועלים השיק סניף דיגיטלי ברמת החייל בתל אביב

הסניף ממוקם ברחוב הברזל 15, בלב מתחם ההיי-טק שבאזור, ומצטרף לסניפים שכבר קיימים בתל אביב, ברחובות ובחיפה

הסניף הדיגיטלי החדש של בנק הפועלים ברמת החייל בתל אביב. צילום: יח"צ

בנק הפועלים השיק בימים האחרונים סניף דיגיטלי נוסף – ברמת החייל בתל אביב. הוא מצטרף לסניפים הדיגיטליים שכבר קיימים בצומת הרחובות אבן גבירול ושדרות נורדאו בתל אביב, ברחובות ובחיפה.

הסניף החדש נמצא ברחוב הברזל 15, בלב מתחם ההיי-טק שפועל באזור. מבנק הפועלים נמסר כי הוא "מיועד לשרת את הצורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש".

במסגרת הסניף מוענקים כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. מהבנק נמסר כי ללקוחות ניתנים שעות פתיחה ארוכות, מגוון שירותים ומוצרים וצוות בנקאים מומחה, שעומד לרשותם ומסייע להם להכיר את המוצרים החדשים.

הלקוחות מזוהים בכניסה לסניף באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. מדובר בסניפים ללא נייר ונעשה בהם שימוש בחתימה דיגיטלית באמצעות טאבלטים. בנוסף, ניתן לקבל בו שירותי ייעוץ פיננסי מרחוק, באמצעות חדרים פרטיים שבהם מתבצעות שיחות וידיאו עם יועצים פיננסיים של הבנק. כמו כן, מוצבים בו שולחנות מגע שמאפשרים ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר כי "אנחנו מקבלים תגובות נלהבות מהלקוחות על חוויית השירות בסניפים הדיגיטליים. המפתח להצלחת הסניפים הללו הוא היכולת לשלב את הטכנולוגיות עם שירות בנקאי שמותאם לכל לקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים