Linnovate משיקה תוכנית לסטארט-אפים בבני ברק

לטענתה, האקסלרטורים הקיימים, ש-"לא מטפלים טוב בסטארט-אפים ברמה הטכנולוגית", והיא מספקת להם אלטרנטיבה

אלרואי מרום, מנכ"ל Linnovate. צילום: יח"צ

Linnovate הודיעה כי היא משיקה תוכנית לסטארט-אפים בבני ברק. לטענתה, מדובר באלטרנטיבה לאקסלרטורים הקיימים, ש-"לא מטפלים טוב בסטארט-אפים ברמה הטכנולוגית".

חברת הקוד הפתוח הישראלית, שמפתחת אפליקציות ווב ואתרים, מציעה תמיכה לסטארט-אפים, שמאפשרת להם להתפתח בתמיכה ובגיבוי של חברת תוכנה. כמו כן, היא מציעה להם את העזרה של מנהלי המוצר, אנשי הפיתוח וכלל המעטפת המקצועית של החברה, תוך פיתוח היכולות העצמאיות שלהם. במסגרת המעטפת המוענקת לסטראט-אפים יועמדו צוותי פיתוח זמינים לתמיכה טכנולוגית, סיוע Hands on בפיתוח מוצרים שונים ותמיכה באספקטים השונים של התפתחות החברה.

אלרואי מרום, מנכ"ל Linnovate, אמר כי "המודל הקיים של האקסלרטורים לא עובד טוב ברמה הטכנולוגית, בייחוד בכל הקשור לקוד פתוח. המנטורינג וקשרי המשקיעים הם לעתים לא יותר מסיסמאות. אנחנו מאפשרים לחברות קטנות להגיע ולעבוד מתוך חברת קוד פתוח פעילה, ולהיעזר בכל המעטפת שבה אנחנו עושים שימוש מדי יום".

לדבריו, "היכולת להתייעץ עם מנהל מוצר או להביא את מנהל הטכנולוגיות הראשי כדי לפתור בעיה במקום יכולה להיות ההבדל בין פיתוח חלק ומהיר לשבועות ארוכים של עיכובים. אנחנו מאמינים שחממה לא צריכה לתת רק Wi-Fi וקפה, אלא גם את היכולת ללמוד, להתפתח ולהיעזר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. mean

    אם לא הצליחו לעשות עסק מ- mean.io איך יעזרו למיזמים אחרים?

אירועים קרובים