סמסונג לבעלים של Note 7: אל תפרסם סרטון – וקבל 900 דולר

האזרח הסיני שקיבל את ההצעה סירב לה, והסרטון שהוא פרסם מוכיח שהחברה ידעה על כך שיש בעיה גם במכשירי ה-Note 7 שהוחלפו

ה-Galaxy S8 שובר שיאי מכירה מוקדמת. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) רצתה לשלם דמי שתיקה ללקוח שלה בסין, שמכשיר Note 7 שהוחלף לו התפוצץ – כך דיווח הניו-יורק טיימס (New York Times).

לפי הדיווח, שני נציגים רשמיים של סמסונג הגיעו לביתו של זאנג סיטונג לאחר שצילם בווידיאו את הסמארטפון המעשן שלו, והציעו לו 900 דולר אם יסכים לא לפרסם את הסרטון. הוא דחה את ההצעה – ואת התוצאה אפשר למצוא כאן.

בעיית המכשיר הייתה כואבת במיוחד בסין, משום שבזמנו התעקשה סמסונג שמכשירי ה-Note 7 שהיא מוכרת במדינה הם בטוחים לשימוש. היא נימקה זאת בכך שהיא החליפה את ספק הסוללות לאותם המכשירים.

אלא שהווידיאו שפרסם סיטונג הוא הוכחה חותכת לכך שסמסונג אולי החליפה את ספק הסוללות, אבל המכשיר לא היה בטוח לשימוש, בלשון המעטה. המקרה הזה מעורר כעסים רבים בסין על החברה, ומערער קשות את האמינות והמוניטין של יצרנית הסלולר הגדולה בעולם.

גרוע מכך, לפי הדיווחים, המקרה של סיטונג אירע עוד לפני שמכשיר Note 7 של נוסע אחר החל לעלות באש במהלך טיסה.

סמסונג מתנצלת על "אי ההבנות"

בתגובה מסרה סמסונג כי היא "מתנצלת על אי ההבנות שנגרמו מול הלקוחות הסיניים, כתוצאה מבעיות בתקשורת. סין היא אחד השווקים החשובים ביותר עבור סמסונג ויעד מרכזי להשקעות. החברה לא נוקטת אף פעם בסטנדרט כפול בנושא".

אסון ה-Note 7 של סמסונג ייזכר לה עוד שנים ולפי הערכות יעלה לה כחמישה מיליארד דולר – בלי לקחת בחשבון את הפגיעה במוניטין שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים