Cybonet מגייסת 30 עובדים למשרדיה בישראל ובעולם

מהלך הגיוס של החברה נועד לספק תמיכה טכנולוגית ושיווקית בצמיחתה הבינלאומית ובהרחבת ההיצע שלה למגוון רחב יותר של תחומי סייבר

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet

Cybonet, ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, תזניק את מצבת כוח האדם שלה העומדת כעת על כ-40 עובדים, על ידי גיוס של 30 עובדים נוספים למרכז הפיתוח והתמיכה של החברה בחיפה ולשלוחותיה באירופה, אסיה וצפון אמריקה.

מהלך הגיוס של Cybonet (לשעבר PineApp) נועד לספק תמיכה טכנולוגית ושיווקית בצמיחתה הבינלאומית ובהרחבת ההיצע שלה למגוון רחב יותר של תחומי סייבר.

במסגרת הגיוסים שיתפרסו על פני כשנה, יגויסו עובדים בתחומי הפיתוח והשיווק. בזירת הפיתוח מתמקדת Cybonet בקליטת מומחי תוכנה לפיתוח מערכות הגנת סייבר. בזירת השיווק מתכוונת החברה לגייס סמנכ"ל מכירות לשווקי חו"ל וכן מנהלי מוצר בתחומי הסייבר ואבטחת המידע.

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet, הסביר את המהלך: "ככל שאנחנו מעמיקים את אחיזתנו בשוק הסייבר, אנו חווים ביקוש גובר גם לפתרונות בתחומי ההגנה המתקדמת מפני איומי סייבר (Advanced Threat Protection), ה-endpoint security, ההגנה מפני חדירות למערכות של מפעילי תקשורת ברחבי העולם ופתרונות סייבר בענן. מהלך גיוס העובדים יאפשר לנו לממש תוכנית אסטרטגית לצמיחה בינלאומית של Cybonet".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים