מתחברת לצעירים: פייסבוק משיקה פיצ'רים כמו בסנאפצ'ט

הרשת החברתית החלה לנסות טכניקת צילום חדשה ואפשרויות להודעות שמזכירות את יריבתה הצעירה

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) קשובה לביקורת: הרשת החברתית הגדולה בעולם החלה לנסות טכניקת צילום חדשה ואפשרויות להודעות שמזכירות את סנפאצ'ט – הרשת החברתית היריבה, שאליה נוהרים הצעירים.

המהלך החל בסוף השבוע, בשלב הנוכחי באירלנד בלבד. הוא כולל בין היתר אפשרות לשלב מסכה על ראשו של המשתמש, וכן לבבות ובועות. פילטר נוסף מאפשר להציג תמונה כאנימציה בסגנון של יצירה מפורסמת, למשל כזו של הצייר ואך-גוך.

פיצ'ר נוסף, הנקרא Direct, מאפשר לשתף את אותן תמונות או סרטונים עם משתמשים ספציפיים או קבוצות חברים. אם המשתמש וחבריו הפסיקו להגיב על התמונה או הווידיאו, זה יימחק. למשתמש יהיו 24 שעות להגיב מהרגע שפתח את התמונה או הווידיאו.

יותר מדי דמיון

הרשת החברתית הגדולה בעולם "גנבה" מסנאפצ'ט, כאמור, ולא בפעם הראשונה. אינסטרגם (Instagram) העתיקה את הפיצ'ר "סיפורים פופולריים", ופייסבוק בעצמה אף ניסתה לבנות אפליקציות נפרדות עם מאפיינים דומים לאלו של הרשת המועדפת על הצעירים.

עם זאת, זו הפעם הראשונה שמאפיינים המזכירים את סנאפצ'ט באופן כה ברור, משתלבים באפליקציית הדגל של החברה.

המהלך האחרון הוא עוד אחד בניסיון לנטרל את הסכנה הנשקפת לחברה מצד סנאפצ'ט. האפליקציה, שנולדה ב-2012, עוררה את סקרנותם של אנשי פייסבוק לא פעם בעבר. ב-2013 ניסתה הרשת החברתית הגדולה בעולם לקנות אותה בעבור שלושה מיליארד דולר. לפי דיווח בבלומברג (Bloomberg) החודש, החברה לוטשת עיניים לעבר תג מחיר של ארבעה מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים