CloudZone תייצג את פתרון הענן של גוגל בישראל

במסגרת ההסכם תספק החברה ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תמיכה ושיווק של פתרונות GCP בישראל

רן רוטשילד, מנהל יחידת CloudZone במטריקס

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה עם גוגל (Google) לייצוג פתרון הענן של החברה, (Platform Google Cloud (GCP.

במסגרת ההסכם תספק CloudZone ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תמיכה ושיווק של פתרונות GCP בישראל.

אוסף השירותים המגוונים של גוגל מאפשרים לארגונים שונים, בין אם ארגוני אנטרפרייז ובין אם סטארט-אפים, את היכולת להשתמש בטכנולוגיות של גוגל – יכולות אשר קיימות בשימוש פנימי במוצרים השונים של החברה.

לגוגל יש קשת פתרונות רחבה מקצה לקצה הכוללת יכולות Big Data & Machine Learning, תמיכה מלאה בסביבות הפיתוח הנפוצות, Networking שמבוסס על תשתית פרטית ומספק ללקוחות אבטחה מירבית וביצועי עבודה טובים ביותר.

חלק בלתי נפרד מפעילות הענן

לדברי יפעת גרינבלט ינאי, מנהלת השותפים ב-MEA ב-Google Cloud, "אנחנו מאמינים שתהליכים צריכים להיות כמה שיותר אוטומטיים ויעילים עבור ארגונים ולהביא להם ערך מוסף עסקי, באמצעות הכלים והפתרונות של גוגל יחד עם הידע והנסיון של CloudZone".

"אנו רואים בשותפות הזו יכולת להביא ערך רב לארגונים שונים. גוגל רואה בשותפיה חלק בלתי נפרד מפעילות הענן, נושא השותפים מקבל דגש רב בגוגל ומושקעים בכך מאמצים רבים. השותפות עם CloudZone כוללת היבטים רבים כמו אירועים משותפים, פעילויות שיווק שונות, פעילות משותפת מול לקוחות וכיו"ב".

רן רוטשילד, מנהל יחידת CloudZone הוסיף כי "שירותי GCP נותנים ללקוחות ערכים מוספים בתחומים שונים כגון; תכנון ארכיטקטרה, מיגרציות לענן, DevOps, והוזלת עלויות בד בבד עם אופטימיזציה תשתיתית ועוד".

כמו כן רוטשילד אמר כי "התפיסה השולטת כי לקוח צורך משאבים מענן אחד ויחיד כבר אינה נכונה, ואנו רואים יותר ויותר לקוחות אשר מתכננים ומקימים את הארכיטקטורות שלהם באופן היברידי. גם כאן, שיתוף הפעולה הנוכחי תורם ועוזר רבות ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים