גוגל חוגגת את ההלואין עם משחק "אימה" מקסים במיוחד

גוגל דודל חדש מספק משחק שדים ורוחות משעשע וחמוד שמאפשר גם לישראלים להיכנס לרוח החג אפילו בלי להסתובב עם הזאטוטים בין דלתות הבתים בדרישה ל-"ממתק או תעלול"

סיוט הבלהות של גוגל. צילום: מתוך המשחק

גוגל (Google) החלה בחגיגות ההלואין – שיחול הלילה – מעט מוקדם יותר השנה. ענקית החיפוש עלתה אתמול (א') עם גוגל דודל חדש שהוא למעשה משחק דפדפן מיוחד המוקדש לחג.

במשחק ה"אימה" המתוק, אקדמיה לקוסמים מוצפת ומותקפת על ידי רוחות רפאים! חתול בשם מומו זימן בטעות רוח, אשר גנבה את ספר הכשפים של אב בית הספר, והביאה לפריצת מהומה הגדולה.

כתרי מחרוזות מסובכים במיוחד

באופן מפתיע מדובר במשחק מוצלח באמת, שבו השחקנים צריכים לפזר את הרוחות על ידי ציור סמל שמרחף מעל ראשיהם – V ו-V הפוך, קווים אופקיים ואנכיים וברקים – ואז הם נדרשים לצייר לב על מנת לחדש את חייהם. הצלחה היא עניין של ריכוז וזריזות.

המשחק מתרחש בחמש רמות: בספריית בית הספר, בקפיטרייה, בכיתה, בחדר הכושר ועל הגג. לכל מתחם יש בוס משלו. ככל שהרמה מתקדמת, הרוחות מגיעות עם כתרי מחרוזות מסובכים במיוחד, שבהם מופיעים יותר ויותר סמלים, ושהמשתמש צריך להפיל לפי הסדר הנכון בכדי לגרום לרוח הרפאים להיעלם.

בדף המיוחד של הדודל הציגה גוגל את תהליך "מאחורי הקלעים" של המשחק בפוסט, שבו ציינה כי המשחק עסק במקור בחתול שהכין מרק, לפני שהחברה המירה את הרעיון לבית ספר לקוסמים. המשחק אמנם נוצר בעבור הדפדפן, אבל נראה כאילו יוכל להתאים גם לכלים אחרים ולטכנולוגיות שונות, למשל למציאות מדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים