דיווחים לגבי גרסת העשור של ה-iPhone – כבר כאן

ההערכות שהושמעו עוד לפני השקת הדור הנוכחי של מכשירי ה-iPhone 7, טענו שאפל שומרת את השינויים הגדולים באמת לטובת המכשיר הבא ● הדיווחים הנוכחיים בהחלט מיישרים קו

iPhone . צילום: אתר אפל

הדיווחים לגבי גרסת העשור של ה-iPhone, שצפויה להיקרא iPhone 8 ככל הנראה, ממשיכות להיערם. ההערכות שהושמעו עוד לפני השקת הדור הנוכחי של מכשירי ה-iPhone 7 טענו שאפל (Apple) שומרת את השינויים הגדולים באמת לטובת המכשיר הבא והדיווחים בהחלט מיישרים קו עם ההערכה הזו.

כך לדוגמה, הנשיא החדש של יצרנית הפאנלים שארפ (Sharp), אישר כי אפל תשתמש לראשונה במסכי OLED עבור הדור הבא של המכשירים שלה. עם זאת, לפי הערכות אחרות אפל תציג לא פחות משלושה מכשירים בשנה הבאה, ורק אחד מהם יציע מסך OLED וככל הנראה גם קצוות קמורים. שני האחרים ידבקו במסכי LTPS עם מסך ישר.

הערכה נוספת היא שהוויתור על מחבר האוזניות ב-iPhone 7 לטובת חיבור אוזניות אלחוטי, הוא רמז לכך שב-iPhone 8 תכלול החברה לראשונה אפשרות להטענה אלחוטית. מדובר בתחום שאפל כבר בודקת מזה מספר שנים ויש דיווחים שהיא משתפת פעולה עם חברה בשם Energous Corporation כדי למצוא פתרון.

התפתחויות שחלו לאחרונה בתחום ההטענה האלחוטית, כמו ההכרזה של LG לגבי מטען חזק פי שלושה מהסטנדרט, יכולים לחזק את ההחלטה של החברה לספק את היכולת הזו במכשירים הבאים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים