הערכות: כך ייראה ה-iPhone 8

אפל צפויה לדלג על ה-7S, עקב חגיגות העשור ל-iPhone, ולהשיק מכשירים גדולים יותר ● ומה עוד?

iPhone . צילום: אתר אפל

ההערכות לגבי המבנה והתצורה של הדור הבא של מכשירי ה-iPhone ממשיכות לזרום. אפל (Apple) ככל הנראה מתכוונת לדלג על ה-7S ולעבור ישר לגרסה 8, עקב חגיגות העשור ל-iPhone, שהגרסה הראשונה שלו יצאה ב-2007.

לפי פרסומים בסוף השבוע, אמורים שני המכשירים החדשים שיושקו להיות עם מסכים בגודל של 5 ו-5.8 אינץ', אך באפל מנסים לעצב אותם כך שגודלם הפיזי יישאר פחות או יותר כמו זה של זוג מכשירי ה-iPhone 7 הנוכחיים, שהמסכים שלהם הם בגדלים של 4.7 ו-5.5 אינץ', בהתאמה.

בנוסף, החברה מתכננת להעניק להם מראה ששובר את המראה המסורתי של מכשיריה עד היום: הם צפויים להיות עם קווים עגולים וקצוות קמורים, עם מסך בתצורת קצה לקצה ככל האפשר. כפי שזה נראה כעת, אפל בדרך ליישר קו עם מכשירי האנדרואיד (Android) המובילים, כמו גם עם הרבה מאוד מכשירי ביניים.

ההערכות שפורסמו בעבר שלפיהן אפל תשלב מסכי AMOLED במכשירים החדשים בפעם הראשונה, מתבררות בינתיים כנכונות בחלקן בלבד. הסיבה היא שככל הנראה, רק המכשיר הגדול יותר, זה עם מסך ה-5.8 אינץ', יקבל את המסך המשופר. המכשיר הקטן יותר יוצע עם מסך LCD בלבד, אולי כדי ליצור בידול מחיר גדול יותר.

דיווח ותיק יותר טען שאפל תשלב במכשירים כפתור בית מתחת למסך, אבל כנראה שזה כבר יחכה לדור שאחרי. מכשירי ה-iPhone 8 יצוידו כנראה בכפתור הבית המסורתי של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים