מדור השאלות והתשובות של יאהו הופך לאפליקציה

אם אתם נוהגים לשאול שאלות או לענות תשובות באתר הענקית, יש סיכוי גבוה שבעתיד הקרוב תעבירו את התחביב שלכם לנייד ● היישום אמנם עוד לא הושק, אבל נבחן לעומק ונמצא כבר בשימוש למוזמנים בלבד

Altaba - החברה שנוצרה משאריות יאהו - נסגרת

Q&A של יאהו (Yahoo) הוא אחד מאתרי השאלות ותשובות הגדולים האינטרנט. 3.1 מיליון משתמשים אמריקנים מבקרים בו מדי חודש. עכשיו החליטה יאהו להשיק אפליקציה לנייד, Yahoo Answers Now שמה, שתספק למעשה את אותו שירות רק כיישום עצמאי.

ה-Yahoo Answers Now – שנבדקה בעבר תחת השם Yahoo Hive – מאפשרת למשתמשים בה, כמו בגרסת האינטרנט, להציג, לשאול, לענות ולעקוב אחר שאלות שהועלו על ידי הקהילה המקוונת.

הטסט של Yahoo Answers Now, היישום Yahoo Hive, זכה לתשומת לב מעטה במיוחד מאז הגעתו אל ה-App Store בקיץ האחרון. בהתבסס על צילומי מסך, היישום נראה כמו גרסה מלאת חזון של אגף השאלות ותשובות מאתרה של ענקית החיפוש שהופעל תחת מותג שונה.

מאתגרת מתחרות בתחום השאלות ותשובות

כעת מסתמנת האפליקציה החדשה של יאהו כניסיון של החברה לאתגר את התחרות ממדור ה-Q&A של אתר Quora למשל, עם שירות יותר מודרני שמציע גישה קלה יותר לפרסום שאלות ולמענה עליהן מצד אחרים, לעומת אותו שירות באתר יאהו.

כחלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של החברה בכל הנוגע בחיזוק הפנייה לממלכת הסלולר, הציגה יאהו התמקדות בהשקה ושדרוג של יישומים מקוריים הקשורים לנכסים מקוונים רבים שלה, כולל Yahoo News ,Yahoo Weather ,Yahoo Search ,Yahoo Messenger ,Yahoo Sports ,eSports ,and Fantasy Football ,Yahoo Finance ואחרים. מכל אלו ניכר כי למרות שעתיד עסקי הליבה של יאהו נשאר לא ברור, החברה דוחפת בכל זאת לכיוון הניידים.

להמריץ מחדש את החברה באינטרנט

מנכ"לית החברה, מריסה מאייר, התאפיינה תמיד בהעדפתה את התחום הנייד כדי להמריץ מחדש את החברה באינטרנט. אל הכיוון הזה צירפה מאייר יוזמות אחרות שהתמקדו בווידיאו, בפרסום ובמדיה החברתית. אלא שתכנית ההבראה של מאייר לא הספיקה וכך נבטה ההחלטה למכור את עסקי הליבה של יאהו לחברת התקשורת האמריקנית וריזון (Verizon), שזכתה במכרז.

מעניין לציין כי ה-Q&A של יאהו היה אחד מאחרוני נכסי האינטרנט של החברה שקיבל גרסת אפליקציה מקורית לנייד, וזאת למרות בסיס המשתמשים הגדול למדי של השירות באינטרנט והתחרות מצד חברות סטארט-אפ כמו Quora ואפילו Jelly – יישום השאלות ותשובות החדש מבית ביז סטון, המייסד של טוויטר (Twitter).

יאהו עדיין לא הכריזה על השקת Yahoo Answers Now, אבל הסיבה לכך היא ככל הנראה העובדה שהאפליקציה עדיין מיועדת למוזמנים בלבד, וזמינה כרגע רק ב-iOS.

על פי התיאור של האפליקציה, משתמשים שמעוניינים להצטרף לחגיגת השאלות והתשובות חייבים לבקש קודם כל קוד הזמנה, באמצעות שליחת הודעה לכתובת הדוא"ל [email protected].

מועד ההשקה הרשמית לציבור טרם נמסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים